Jule tam tam hos Diana i Engesvang d. 12 december kl 12.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2009

Vingummien

Ayasmor skriver:

haha.. kunne sku være kønt.. ungernes første møde med polipanserne

Ja hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Diana...

OP OP OP.

Anmeld

11. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

den får lige en tur op igen

Anmeld

11. november 2009

Diana...

Caroline86 skriver:

den får lige en tur op igen

Og op igen

Anmeld

11. november 2009

Bom

Snøft snøft snøft

Hvorfor skal det altid være så langt væk...  Jeg vil også med.. Men men men 135 km er sku lidt langt og køre..

Anmeld

28. november 2009

Diana...

Hej Piger

Uhh jeg bliver simpelt hen nød til at aflyse denne gang, Min kære mand er sgu lidt ked af at han skal smides ud nå vi mangler så meget endnu og en masse der skal ordnes inden det bliver frost vejr så hans weekender betyder meget for ham lige pt.

og så går vi os alle og små syge hele tiden.

Jeg er så flov over det Trine have spurgt mig om det blev til noget og jeg siger så at jeg ikke aflyser og her aflyser jeg så alligevel. ØV ØV Men min kære mand har ret det er et dumt tidspunkt.

Men jeg klar på noget i starten af det nye år.

Knus Diana

Anmeld

29. november 2009

Lærke90

DianaMoar skriver:

Hej Piger

Uhh jeg bliver simpelt hen nød til at aflyse denne gang, Min kære mand er sgu lidt ked af at han skal smides ud nå vi mangler så meget endnu og en masse der skal ordnes inden det bliver frost vejr så hans weekender betyder meget for ham lige pt.

Jeg er så flov over det Trine have spurgt mig om det blev til noget og jeg siger så at jeg ikke aflyser og her aflyser jeg så alligevel. ØV ØV Men min kære mand har ret det er et dumt tidspunkt.

Knus Diana

det er helt okay, sådan noget kan jo komme i vejen - I har også haft meget at se til.

Så er der også større mulighed for at jeg kan komme når det er i det nye år

Anmeld

29. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Helt iorden smukke Diana

(Jeg kunne nemlig ikke den dag alligevel)

KH

Rosa

Anmeld

29. november 2009

Vingummien

DianaMoar skriver:

Hej Piger

Knus Diana

Det er da bar ehelt i orden. Det er jo sådan det kan gå. Overlever nok Køber mig da bare fattig i gaver den dag i stedet for

Anmeld

29. november 2009

Mira0911

DianaMoar skriver:

Hej Piger

Knus Diana

EJ, Diana, det er simpelthen noget.....

Ej det er sq da helt i orden... Og det skal I selvfølgelig da også have lavet....

Kan I så se at blive raske.. God bedring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.