Jule tam tam hos Diana i Engesvang d. 12 december kl 12.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2009

Mira0911

Lærke90 skriver:

Hej Diana

Da det er dagen før at jeg har termin vil jeg høre om det er iorden jeg kommer hvis ikke alle "pladser" bliver fyldte? det vil så sige et nok lidt senere svar, hvis det er

Vil nemlig rigtig gerne med, men det er jo lige med hvornår hun vil ud og hvordan det bliver bagefter fødslen - har ingen anelse om hvad man holder til og ikke holder til

Du kommer da bare... Vi er nok til at kunne tage imod din bebser... ;O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

Lærke90

Dutte84 skriver:

Du kommer da bare... Vi er nok til at kunne tage imod din bebser... ;O)

Hehe ja det sagde Rosa også
Så laver vi stakkels Dianas "nye" hus om til en fødestue.

Man må sige hun bliver født med folk omkring sig og en dejlig julestemning

Anmeld

27. september 2009

Diana...

Lærke90 skriver:

Hej Diana

Da det er dagen før at jeg har termin vil jeg høre om det er iorden jeg kommer hvis ikke alle "pladser" bliver fyldte? det vil så sige et nok lidt senere svar, hvis det er

Vil nemlig rigtig gerne med, men det er jo lige med hvornår hun vil ud og hvordan det bliver bagefter fødslen - har ingen anelse om hvad man holder til og ikke holder til

Du melder bare til bage så sent du kan så sidder jeg bare på gulvet   eller låner en stol af naboen. 

Kram til dig.

Anmeld

27. september 2009

Diana...

Heh - den 12. i 12. kl 12

Diana med Lucas (under et år.)
Dorthe med Julie.
Trine med Maya
Caroline med tyk mave
Rosa - med knap så tyk mave

Ha ha ha ja det havet jeg tænkt på fra starten af   Eller ikk men så det ikke så svært at huske 

Anmeld

27. september 2009

Lærke90

Diana... skriver:

Du melder bare til bage så sent du kan så sidder jeg bare på gulvet   eller låner en stol af naboen. 

Kram til dig.

Hvor er det pænt af dig.. ellers kunne jeg nok også klare en tur på gulvet eller stående..
Kunne jo også være jeg kunne låne en klap stol af mine svigerforældre til at at tage med

Anmeld

27. september 2009

Diana...

Lærke90 skriver:

Hvor er det pænt af dig.. ellers kunne jeg nok også klare en tur på gulvet eller stående..
Kunne jo også være jeg kunne låne en klap stol af mine svigerforældre til at at tage med

Jamen det jo perfekt så vi kan os rede en seng op til dig inde ved boret så vi klar til du skal føde så har vi alt klar 

Anmeld

27. september 2009

Lærke90

Diana... skriver:

Jamen det jo perfekt så vi kan os rede en seng op til dig inde ved boret så vi klar til du skal føde så har vi alt klar 

Jamen det lyder jo bare helt perfekt.. I er jo så mange efterhånden som har født, så i må jo lige vide hvordan det hele skal gøres

Det kan jo være at de andre vordene mødre også gerne vil have den oplevelse når det bliver deres tur  

Anmeld

27. september 2009

Ayasmor

Rosa skriver:

Heh - den 12. i 12. kl 12

Dorthe med Julie.
Trine med Maya
Caroline med tyk mave

weee.. glæder mig allerede.. Er lidt spasser dum til teknik, så kan ikke finde ud af at copy det hele... Så jeg tilføjer mig, AKA Sara og Aya (lige knap et år til den tid), og håber på at der er nogle der vil hjælpe med at tilføje den oprindelige liste, så det hele står samlet..

Anmeld

27. september 2009

W&M <3

Hvor lyder det bare super hyggeligt. Vil vildt gerne med.

Dorthe med Julie.
Trine med Maya
Caroline med tyk mave
Janie med William på 1 år og Mads på 4 år.

Anmeld

27. september 2009

Diana...

Kommer:

Dorthe med Julie. 
Trine med Maya 
Caroline med tyk mave 
Janie med William på 1 år og Mads på 4 år.
Sara med Aya (knap et år)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.