Puha, så har jeg fortalt min leder om graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. april 2008

Anja

Det var lidt svært at ringe og sige det, men nu da de fleste ved det, så vil jeg hellere selv fortælle min leder det end hun hører det andre steder fra.

Hun tog det heldigvis pænt og sagde tillykke og begyndte straks at snakke om hvordan hun skulle tilrettelægge det så jeg kan starte 1. kl når jeg så kommer tilbage sommer 2009. :)

Lidt mærkeligt at sige, at man faktisk slet ikke når at starte på job før man igen går på barsel, men nu er det sagt og jeg overlevede :D

Anja, Elias og spiren 12+4 (sådan ca)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2008

Hyner

Hej Anja...
Ja den må nok være svær at få sagt, måske også lidt dårlig samvittighed overfor de andre kolegaer???!! Men det må da samtidig være en lettelse for dig. I at du ikke skal "bøvle" med at få det sagt på et senere tidspunkt...
Men dejligt det kom ud.. Krams Henriette.

Anmeld

7. april 2008

Loggidut

skide godt anja....så har du ikke mere at ryste over...er det ikke underligt, at man kan svede over at skulle give sådan en besked?
jeg var så rystet da jeg gav beskeden på mit job, også fordi de jo kun troede jeg kun lige var ved tandlægen!

lol...men det er jo så dejligt, og så glædeligt en besked at få...så sæt dig med en kop kaffe og pust ud, og fryd dig...du skal være mor igen, og har alles accept...lol...det bliver så fedt!

så dejligt du fik melt ud til din leder!

hov hvad laver du egentlig i grunden til dagligt, når du altså ikke er gravid og passer småbørn...smil?

Anmeld

7. april 2008

ka li ja

haha loggi skal vi ikke satse på hun er skolelære? eftersom hun skal starte en 1.kl...
det må vi da i hvert fald håbe hehe;)

Anmeld

7. april 2008

Ny mor

Puhaaa, godt det er overstået.....kan godt forstå det var en træls ting at skulle ha´ud af verden!
kh Birgitte

Anmeld

7. april 2008

Muffinmus

Men du skal vel starte igen på abrjde her til sommer når din barsel slutter eller hvad??? Dr er vel stadig 6 mdr til du skal på barsel igen.. Eller har du valgt at forlænge inden du skal tilbage for at undgå at komme på arbejde??' Puha, tror godt nok mine kollegaer ville få et føl og blive ret sure.. i hvert fald i starten men det er også fordi Forsvaret generelt er i mangel af mandskab hele tiden. Men helt ærligt, de burde jo baare være glade på ens vegne ikke:):) synes i hvert fald det var godt du tod mod til dig for at sige det, tror jeg da også de værdsætter:)

Anmeld

7. april 2008

Anja

[citat][f][småt]MariaE skriver:[/småt][/f] Men du skal vel starte igen på abrjde her til sommer når din barsel slutter eller hvad??? Dr er vel stadig 6 mdr til du skal på barsel igen.. Eller har du valgt at forlænge inden du skal tilbage for at undgå at komme på arbejde??' [/citat] Jeg starter officielt 14. maj - men afholder så 6 ugers ferie som jeg har tilgode. Når min ferie slutter starter børnenes sommerferie (faktisk på dagen) og så er der jo sommerferie ! Skoleåret starter 11. august og jeg kan gå på barsel den 12. tror jeg det er ... så med brug af et par omsorgsdage som jeg jo heller kan afholde underbarsel, så nej, jeg kommer faktisk ikke aktivt tilbage på skolen før efter næste barsel .... lidt vildt at tænke på. Fordi jeg var sygemeldt meget af sidste graviditet kommer jeg til at have gået hjemme i godt 2½ år, når jeg igen er tilbage på job !! Håber jeg holder det ud :D:P

Anmeld

7. april 2008

Nadi

Dejligt når det bliver taget godt imod sådan en nyhed :)

Ja man kan jo snart kalde dig prof husmor.

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.