Dåbsmenu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.089 visninger
14 svar
1 synes godt om
26. april 2016

Jeasor85

vi bliver 49 personer til dåb hvis alle gæster kommer. Det løber hurtigt op i pris, men vil forsøge at holde det så billigt som muligt. derfor vil vi forsøge at finde en billig menu. Hvad fik i til jeres dåbsfester? Og hvad løb dåben op i alt i alt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Jeasor85 skriver:

vi bliver 49 personer til dåb hvis alle gæster kommer. Det løber hurtigt op i pris, men vil forsøge at holde det så billigt som muligt. derfor vil vi forsøge at finde en billig menu. Hvad fik i til jeres dåbsfester? Og hvad løb dåben op i alt i alt?

Nu var vi ikke så mange.

Men jeg havde lavet frikadeller, mørbrad, kartoffesalat , pastasalat,  flødekartofler, og en Grøn salat. Samt flutes med kryddersmør

Og så havde jeg lavet 3 forskellige læger til kaffen/dessert.

Anmeld Citér

26. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Jeasor85 skriver:

Nu kan jeg ikke helt huske hvor mange vi var, men vi har i hvert fald været 30, eller 35. 

Vi bestilte højtbelagt smørrebrød hos slagteren og kom af med 2800 kr. - Og havde rigeligt med rester.

Anmeld Citér

26. april 2016

A.n.onym.

Vi var 40 +/- vi brugte 1500 på maden som var oste/pølsebord med lækkert brød og intet manglede. Købte ind i lidl og kunne forberede ALT - det var så smart og dejlig billigt og der var rester i massevis

Anmeld Citér

26. april 2016

Soonmom

Kæresten har bestemt både antal gæster og menu (jeg er ikke helt enig)  vi bliver 139,  hvis alle kommer og skal have helstegt pattegris med tilbehør 

Anmeld Citér

26. april 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84
Soonmom skriver:

Kæresten har bestemt både antal gæster og menu (jeg er ikke helt enig)  vi bliver 139,  hvis alle kommer og skal have helstegt pattegris med tilbehør 

Regner han med det ender ud i bryllup siden alle de gæster ;-) 

Anmeld Citér

26. april 2016

Soonmom

årgang84 skriver:

Regner han med det ender ud i bryllup siden alle de gæster ;-) 

Nej,  han siger bare at han ikke kan torteret nogle fra :/ -  han har en stor familie på fars side og en lille på mors (så på mors side invitere de langt ud) 

Anmeld Citér

26. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Soonmom skriver:

Kors i hytten

Anmeld Citér

26. april 2016

KiaKatrine

Soonmom skriver:

Nej,  han siger bare at han ikke kan torteret nogle fra :/ -  han har en stor familie på fars side og en lille på mors (så på mors side invitere de langt ud) 

Vi fik skåret ned fra 80 til 50 ved at sige 

Fra vores sider. 

Mor, far m, moster, onkler, søskende + deres kærester og børn. Mostre og onkler, mormor og morfar. 

Det skal siges vi ikke har inviteret fra vores fædres sider da vi ikke snakker med dem, også at de eneste der må have børn med er vores egne søskendes også ingen fætre og kusiner.

Da vi syntes der skal være forskel på dåb og bryllup 

Men vi skal have brunch.

Anmeld Citér

26. april 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Jeasor85 skriver:

til min søns barnedåb var vi ca. 20, og der betalte hans farmor og farfar for at vi kunne holde det på en lokal restaurant med buffet...

da min datter blev døbt holdt vi det selv. Vi købte noget hamburgerryg (eller også var det skinke) på tilbud, fik kartofler og grøntsager fra kærestens mormor og til dessert fik vi islagkager. Vi havde købt to kasser øl, 4 x rød-, hvid- og rosevin. Jeg tror vi havde en kasse øl, 1-2 flasker rødvin, 2-3 flasker hvidvin og alle rosevinene til overs.

Vi var 20 mennesker og jeg tror vi endte med at give ca. 75,- pr. kurvert

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.