Trick der virker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. april 2016

Anonym trådstarter

Hej

jeg har fået afvide at hvis jeg ikke er gået i fødsel inden på mandag skal jeg sættes igang. Frygter det ærlig talt da jeg ved sidste graviditet endte med ikke at gå i fødsel af ve drop og derfor fik kejsersnit. 

Så fik jeg en masse jokes råd af familien som " I skal bare have sex så" eller "løb og og ned af trapperne" osv

grinede af dem, men kom så til at tænke på om der overhoved er nogen af disse smarte trick der overhoved virker? 

Eller er det overtro og gamle historier uden hold i. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2016

ErDuHerIkkeSnart

Slap af og lad naturen gå sin gang. Gør hvad der føles godt. Du har brug for kræfterne til fødslen, og ikke til alle mulige ammestuemyter.

Anmeld Citér

26. april 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Hej

jeg har fået afvide at hvis jeg ikke er gået i fødsel inden på mandag skal jeg sættes igang. Frygter det ærlig talt da jeg ved sidste graviditet endte med ikke at gå i fødsel af ve drop og derfor fik kejsersnit. 

Så fik jeg en masse jokes råd af familien som " I skal bare have sex så" eller "løb og og ned af trapperne" osv

grinede af dem, men kom så til at tænke på om der overhoved er nogen af disse smarte trick der overhoved virker? 

Altså alt hvad du får plukveer af kan jo teoretisk sætte noget igang - for plukveer kan udvikle sig til rigtige veer ...

Der skulle være et hormon i sæd som kan virke igangsættende - og det bliver jo leveret lokalt  hvis du bliver igangsat vil det ofte være med samme hormon - bare i noget større dosis 

God fornøjelse

Anmeld Citér

26. april 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Hej

Du bestemmer selv om du vil sættes igang. Medmindre barnets liv er i fare selvfølgelig. 

I stedet for at blive sat i gang, kan man gå til tjek på hospitalet en gang om dagen.

det havde jeg besluttet mig for at gøre hvis det ikke skete af sig selv. Det gjorde det heldigvis, fødte 41+6

Anmeld Citér

26. april 2016

Anonym

Altså vi hyggede lørdag aften, da vi gik i seng og søndag morgen da jeg vågnede startede veerne - måske et tilfælde, men pudsigt sammentræf 

Held og lykke med den forestående fødsel 

Anmeld Citér

26. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Zoneterapi virkede her 

Anmeld Citér

26. april 2016

Anonym

Orgasme virkede her. Altså ikke bare sex, men orgasme. Jeg fik veer efter et par timer. Good luck

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.