Stadig træt efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
5 svar
2 synes godt om
25. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg fik fir 3 uger siden min søn, det var en hård fødsel havde veer i 3 dage og det endte ud i aks, men 3 uger efter synes jeg stadig jeg er enormt træt, har en slags uro i min krop, jeg sveder helt vildt og er konstant tørstig/ tør i munden. Jeg spiser ekstra jern og vitaminer pga lav blodprocent. Og føler også det er blevet bedre. 

Selve mit ar klør og er ømt - men det ser ellers pænt ud... 

Er det normalt at ens krop stadig er nedtaget efter sådan en omgang. ? Er så ked af jeg intet overskud har og jeg ikke føler mig frisk hvor længe gik der før i var ovenpå igen ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2016

Chellie

Jeg fik AKS for fem uger siden, og det er først inden for den sidste uges tid, at jeg synes, jeg kan mærke skyggen af min gamle krop igen. Jeg fik så også barselsfeber på halvvejen, så det gjorde det selvfølgelig ikke bedre, men uanset, har din krop jo fået en rigtig hård medfart, når du først har været i fødsel så længe, og efterfølgende har været igennem en stor operation.. Hvis du ikke har feber eller er dårlig, er der vist ikke så meget andet at gøre, end stadig tage den med ro. Et kejsersnit er bestemt ikke for sjov... 

Anmeld Citér

25. april 2016

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Jeg fik AKS for fem uger siden, og det er først inden for den sidste uges tid, at jeg synes, jeg kan mærke skyggen af min gamle krop igen. Jeg fik så også barselsfeber på halvvejen, så det gjorde det selvfølgelig ikke bedre, men uanset, har din krop jo fået en rigtig hård medfart, når du først har været i fødsel så længe, og efterfølgende har været igennem en stor operation.. Hvis du ikke har feber eller er dårlig, er der vist ikke så meget andet at gøre, end stadig tage den med ro. Et kejsersnit er bestemt ikke for sjov... 

Er virkelig overrasket over ens krop kan være så træt, og så er det jo ogsp bare hårdt at blive mor oveni nattesøvn er en mangelvare i øjeblikket  

min mand tror ikke jeg drikker nok væske kontra det jeg også sveder synes bare jeg drikker meget 

Anmeld Citér

25. april 2016

Vilgerneværegravid

Jeg synes også det tog nogle uger inden jeg var nogenlunde frisk. Jeg var virkelig bombet i starten. Jeg svedte også rigtig meget - især om natten. Sundhedsplejerksen sagde det var helt normalt og det var vigtig med rigtig meget væske (gerne med kalorier) - især når man også ammer :-)

Anmeld Citér

26. april 2016

Chellie

Anonym skriver:

Er virkelig overrasket over ens krop kan være så træt, og så er det jo ogsp bare hårdt at blive mor oveni nattesøvn er en mangelvare i øjeblikket  

min mand tror ikke jeg drikker nok væske kontra det jeg også sveder synes bare jeg drikker meget 

Hvis du ammer, skal du drikke endnu mere end du i forvejen ville gøre, for der går rigtig meget væske den vej også - plus den ekstra sved, og ofte tisser man også lidt mere. Men ja, kejsersnit er virkelig en stor belastning for kroppen. Det tager tid... 

Anmeld Citér

26. april 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg fik fir 3 uger siden min søn, det var en hård fødsel havde veer i 3 dage og det endte ud i aks, men 3 uger efter synes jeg stadig jeg er enormt træt, har en slags uro i min krop, jeg sveder helt vildt og er konstant tørstig/ tør i munden. Jeg spiser ekstra jern og vitaminer pga lav blodprocent. Og føler også det er blevet bedre. 

Selve mit ar klør og er ømt - men det ser ellers pænt ud... 

Er det normalt at ens krop stadig er nedtaget efter sådan en omgang. ? Er så ked af jeg intet overskud har og jeg ikke føler mig frisk hvor længe gik der før i var ovenpå igen ? 

Jeg fik akut kejsersnit for 8 år siden, og der gik 3 mdr. før jeg kunne have en nogenlunde normal hverdag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.