Verdens bedste håndcreme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.506 visninger
15 svar
7 synes godt om
25. april 2016

A. Nonymsen

hvad er den bedste håndcreme til virkeligt tørre hænder?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

25. april 2016

NCB89

Profilbillede for NCB89

Nuxe https://www.matas.dk/nuxe-reve-de-miel-haandcreme-duopakke-2x75-ml

Jeg har også tendens til tørre hænder, og jeg er virkelig glad for denne

Anmeld Citér

25. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Raunsborg.

Anmeld Citér

25. april 2016

MomInTheMaking

A. Nonymsen skriver:

hvad er den bedste håndcreme til virkeligt tørre hænder?

Mandelolie..

Personligt bruger jeg aldrig creme, som uanset hvordan man vender og drejer det er fyldt med kemi, mandelolie, det virker, det er ikke fyldt med alt muligt og det kan bruges til alverdens ting.

Anmeld Citér

25. april 2016

gokkelok

Avene cold cream

Anmeld Citér

25. april 2016

Hectar

Profilbillede for Hectar

Raunsborg

Gav en til min mor, da hendes hænder var helt revnede. Efter 7 dages brug var revnerne lukkede og hendes fingre var mere bløde end nogensinde. Bruger den også selv nu 

Anmeld Citér

25. april 2016

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
LonglivetheQueen skriver:

Mandelolie..

Personligt bruger jeg aldrig creme, som uanset hvordan man vender og drejer det er fyldt med kemi, mandelolie, det virker, det er ikke fyldt med alt muligt og det kan bruges til alverdens ting.

får du ikke mega fedtede finger af det? og efterlader aftryk på ting og sager?

grunden til jeg bruger creme, er at det hurtigt tørre ind, så jeg ikke er hæmmet i en halv time efter det er påført. 

Anmeld Citér

25. april 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Det eneste, der virker på mine meget tørre hænder er baby creme. Alt andet, jeg har prøvet, har ingen effekt haft.

Anmeld Citér

25. april 2016

MomInTheMaking

får du ikke mega fedtede finger af det? og efterlader aftryk på ting og sager?

grunden til jeg bruger creme, er at det hurtigt tørre ind, så jeg ikke er hæmmet i en halv time efter det er påført. 

Nej, tror det handler om at at mange tror de skal bruge lige så meget som når de bruger creme, eller bare generelt bruger for meget. Olie fedter på ingen måde mere end en håndcreme gør, du skal bare bruge det mindre af det, tror jeg bruger måske 3 dråber i alt til hoved og hænder.

Og ja, selv om man ikke bruger meget, skal man stadig vænne sig til det, da det selvfølgelig ikke føles  ligesom at smøre creme på. Men har aldrig oplevet at "smitte af".

Bruger det også hvis jeg bare synes mine hænder er tørre efter opvask eller rengøring og der har aldrig været nogen problemer.

Min datter har lidt af børneeksem i 3 år og holder det nede med olie, hvis vi kommer creme på det, blusser det op og bliver i mange tilfælde værre, vi har i 2 år nu kun brugt den skrappe creme til hendes eksem 2 gange, og det er en succes i forhold til at vi før skulle bruge det hver dag i lange perioder.

Min datter har dog "smittet af" før, men det fordi hun bliver smurt MEGET efter hver bad og så får det lov at trænge ind, før vi giver hende tøj på. Så havde vi altså et godt bagdels aftryk på trægulvet lige pludselig.

Olie har min helt store velsignelse og kan godt lide at man ved der ikke er alt muligt hejs i det.

Anmeld Citér

25. april 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til verdens dejligste lille pige

Vi herhjemme er rigtig glade for Avene! Især deres cold cream - håndcreme. Den er så god! Vi har også deres fedeste creme til specielt udsatte områder. Bare godt

når mine hænder sprækker smører jeg bare på et par gange om dagen, så er de iorden efter et par dage 

og den fedter ikke synderligt meget. Den trækker hurtigt ind i huden og så er huden bare blød at røre ved. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.