Hvordan forskyder man en udtagning? I hækling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
5 svar
1 synes godt om
24. april 2016

Aristocats

Ja, hvordan gør man det? Kan simpelthen ikke finde svaret på det nogle steder, kun indtagning! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2016

Dinna88

Hvis jeg skal forskyde, så starter jeg omgangen med udtagningen/indtagningen, frem for at slutte med den

Anmeld Citér

25. april 2016

Loa

Dinna88 skriver:

Hvis jeg skal forskyde, så starter jeg omgangen med udtagningen/indtagningen, frem for at slutte med den

Undskyld off topic - men er længe siden jeg har set dig herinde - har du født?  

Anmeld Citér

25. april 2016

Dinna88

Loa skriver:

Undskyld off topic - men er længe siden jeg har set dig herinde - har du født?  

Det er også længe siden! Jeg læser trofast med flere gange dagligt, skriver bare ikke herinde mere. Det var jo en tidsrøver!! Men nej, desværre! Vi mistede dengang, og igen gangen efter, men NU er jeg gravid igen og er halvvejs! 

Anmeld Citér

25. april 2016

Loa

Dinna88 skriver:

Det er også længe siden! Jeg læser trofast med flere gange dagligt, skriver bare ikke herinde mere. Det var jo en tidsrøver!! Men nej, desværre! Vi mistede dengang, og igen gangen efter, men NU er jeg gravid igen og er halvvejs! 

Årh for pokker!! Det er jeg ked af!! Men tillykke med denne gang!! Så er vi jo stort set lige langt Håber også din søster har det godt, mangler hende herinde.... 

Anmeld Citér

25. april 2016

Dinna88

Loa skriver:

Årh for pokker!! Det er jeg ked af!! Men tillykke med denne gang!! Så er vi jo stort set lige langt Håber også din søster har det godt, mangler hende herinde.... 

Så længe vi får lov til at beholde baby denne gang, så går det hele nok - men tusinde tak, og i lige måde!! Hun har det rigtig fint. Maria er begyndt i førskole, og der sker en sørens masse med hendes udvikling. Hun glæder sig til at få en fætter Hun har droppet baby.dk helt, men det kan jeg nu ikke!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.