Ondt øverst i ryggen og hovedpine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.703 visninger
5 svar
1 synes godt om
24. april 2016

Mortil2drenge<3

Er der nogen der har prøvet efter kejsersnit at have smerter øverst i ryggen i nogle dage og hovedpine man ikke kan komme af med - det er ikke vedvarende det er der bare nogle dage om det er pga kejsersnit eller bare dårlig rygstilling ved jeg ikke  synes min krop er træt og øm og har svært ved at blive frisk efter kejsersnit det er 16 dage siden nu jeg fik det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2016

Super-Mom

Molly90 skriver:

Er der nogen der har prøvet efter kejsersnit at have smerter øverst i ryggen i nogle dage og hovedpine man ikke kan komme af med - det er ikke vedvarende det er der bare nogle dage om det er pga kejsersnit eller bare dårlig rygstilling ved jeg ikke  synes min krop er træt og øm og har svært ved at blive frisk efter kejsersnit det er 16 dage siden nu jeg fik det 

Rygsmerterne tænker jeg kommer pga det er uvant for kroppen at bære på en baby mange timer om dagen 

kan huske efter jeg fødte min datter var jeg sindsyg øm i ryg og arme, simpelthen fordi der var hårdt for kroppen pludselig at bære på en baby i mange af døgnets timer samt uvante stillinger mm  

hovedpinen kan evt skyldes søvnmangel ? Men bliver det ved synes jeg da du skal vende det med din læge 

Anmeld Citér

24. april 2016

Mortil2drenge<3

Super-Mom skriver:

Rygsmerterne tænker jeg kommer pga det er uvant for kroppen at bære på en baby mange timer om dagen 

kan huske efter jeg fødte min datter var jeg sindsyg øm i ryg og arme, simpelthen fordi der var hårdt for kroppen pludselig at bære på en baby i mange af døgnets timer samt uvante stillinger mm  

hovedpinen kan evt skyldes søvnmangel ? Men bliver det ved synes jeg da du skal vende det med din læge 

Hehe ja søvn er en mangel pt med sådan en lille men jeg spiser jern og vitaminer så og spiser sundt men tror bare træthed er stort her i øjeblikket ��

Anmeld Citér

24. april 2016

Mamacita til 2 piger

Molly90 skriver:

Har du fået epidural/rygmarvsbedøvelse?! 

Så kan det nemlig være spinal hovedpine du har. Prøv at google det..  

Anmeld Citér

24. april 2016

fruD

Tillykke med baby :-) Jeg havde meget ondt i ryggen og øverst i maven efter mit kejsersnit og da jeg spurgte sygeplejersken sagde hun at de havde bøjet et par af mine ribben da de lavede den kunstige ve for at få baby ud og det sikkert var derfor. Hovedpinen kan jo skyldes mange ting, bedøvelsen i ryggen, væskemangel, søvnmangel osv. så nævn da lige det for lægen næste gang.

Anmeld Citér

24. april 2016

Mortil2drenge<3

sessen1984 skriver:

Har du fået epidural/rygmarvsbedøvelse?! 

Så kan det nemlig være spinal hovedpine du har. Prøv at google det..  

Tror ikke det er spinal hovedpine den er der ikke konstant og det også noget med den skulle være slem når man ligger ned 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.