Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
God aften folkens.
Jeg står og skal flytte for mig selv her D 1 Juni, også tænker jeg på hvor meget bruger i på mad, bleer, wc papir jamen alt det. Vi er kun min datter og jeg, burde vi ikke kunne leve for 2000 kr i måneden?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sedigfor skriver: God aften folkens. Jeg står og skal flytte for mig selv her D 1 Juni, også tænker jeg på hvor meget bruger i på mad, bleer, wc papir jamen alt det. Vi er kun min datter og jeg, burde vi ikke kunne leve for 2000 kr i måneden?
Vi bor to voksne mennesker for 2500... ved ikke om det giver lidt perspektiv. Vi har jo ikke børn.
Det vil jeg sige i godt kan.
Da vi begge var på su brugte vi 2000kr/mdr i et par år, 2 voksne.
Ønskebarn2017 skriver: Vi bor to voksne mennesker for 2500... ved ikke om det giver lidt perspektiv. Vi har jo ikke børn.
Nej men tror også det vil være at sætte der højt med 2500, da min datter jo er i vuggestue næsten hele dagen (: så hun spiser stort set kun morgenmad og aftensmad hjemme og så selvfølgelig i weekenden (:
Jeg sætter 2000 til side til mig og min datter på 2,5 år, pr md. Det er dog uden bleer, de bliver betalt fra anden konto.
Christabelle skriver: Jeg sætter 2000 til side til mig og min datter på 2,5 år, pr md. Det er dog uden bleer, de bliver betalt fra anden konto.
Køber også tit bleer ind til en eller to måneder ad gangen (:
Sedigfor skriver: Køber også tit bleer ind til en eller to måneder ad gangen (:
Gør jeg også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128