Skede stinker af sæd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.991 visninger
10 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke hvem jeg ellers kan stille det spørgsmål, så det bliver herinde. Jeg synes simpelthen, at jeg stinker af sæd forneden. Vi har haft en del sex i forbindelse med pb den seneste uge, og jeg sørger for at "tømme ud", tisse efterfølgende og vaske mig med vand eller vådservietter. Og alligevel lugter det simpelthen sådan! Nogle gode råd? De modtages med kyshånd. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2016

Anonym

Jeg vasker mig og skifter trusser - og gentager et par timer eller morgenen efter :-) 

Anmeld Citér

24. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg vasker mig og skifter trusser - og gentager et par timer eller morgenen efter :-) 

Har jeg også forsøgt... det hjælper bare ikke 

Anmeld Citér

24. april 2016

modesty

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvem jeg ellers kan stille det spørgsmål, så det bliver herinde. Jeg synes simpelthen, at jeg stinker af sæd forneden. Vi har haft en del sex i forbindelse med pb den seneste uge, og jeg sørger for at "tømme ud", tisse efterfølgende og vaske mig med vand eller vådservietter. Og alligevel lugter det simpelthen sådan! Nogle gode råd? De modtages med kyshånd. 

Jeg tænker at det er helt naturligt at man lugter dernede, og at man lugter lidt mere og lidt anderledes når man har ubeskyttet sex. Hvorfor er det så farligt?

Anmeld Citér

24. april 2016

Anonym

Har samme "problem". Det er ikke fordi det dufter dejligt, men helt ærligt så syns jeg alligevel det er en "god" duft. Det dufter af at der bliver lavet baby forstå mig ret..

Men jeg syns hvis jeg tager et rigtig bad lige efter og vasker lidt "op" uden selvf. Og vaske helt op i skaden. Så plejer der at være ok. Men altså under sex ændrer skaderne ph-værdi sig jo også så det kan ikke undgåes at dufte anderledes det naturligt!

Anmeld Citér

24. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Har du forsøgt at vaske dig med intimsæbe? Det syntes jeg plejer at hjælpe godt...

Anmeld Citér

24. april 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Lad for Guds skyld være med at vaske dig med vådservietter. Og sådan set også alm sæbe/intimsæbe. Og du behøver ikke gnide. Et let brus med brusehovedet er det eneste din vagina behøver ;-) Alt andet giver på sigt tværtimod mere lugt, ubehag og andre gener.

Anmeld Citér

24. april 2016

Anonym

Køb intim vaskecreme på apoteket. Du bruger ikke vand men smører det på og tørre af med papir.

virker upåklageligt

Anmeld Citér

25. april 2016

Spirrevip

Det sker også her. Tror det er helt naturligt.

Anmeld Citér

25. april 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg kom lige til at tænke på, at hvis det virkelig generer dig i lang tid efter, så kan du jo onanere lidt efter samleje. Så burde din skede blive "skyllet igennem" af dine egne væsker.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.