Legehjørne med tæpper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
3 svar
1 synes godt om
24. april 2016

mutti10

Til juni skal jeg være mor for første gang til en lille dreng. Jeg er derfor ved at indrette et hyggeligt legehjørne i stuen, hvor vi kan lege og synge med vores lille dreng. Jeg havde egentligt i første omgang planlagt, at hjørnet skulle laves vha. et legegulv, men jeg synes ikke, at det bliver så hyggeligt og blødt at ligge på. Derfor er jeg i stedet på udkig efter nogle bløde tæpper, som er anvendelige til et legehjørne - bl.a. hos taeppeland.dk har jeg udset mig nogle tæpper til formålet. Jeg tænker også, at der skal være en masse puder i flotte farver, som min søn kan ligge og hygge sig på. 

Hvordan har I indrettet et legehjørne?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2016

Rauw

Husk at ta højde for at tæpper kan fælde rigtig meget. Jeg købte et lækkert tykt uldvævet tæppe til sønnens hyggekrog, det var så 2000 ud af vinduet fordi han blev smurt ind i fnuller når han kravlede rundt, så kørte jeg i ikea og købte et andet faktisk mere lækkert og blødt tæppe til 169 der ikke fælder.  

Anmeld Citér

29. april 2016

mutti10

Det havde jeg slet ikke skænket en tanke Men det vil jeg da helt sikkert have med i mine overvejelser, så min søn ikke bliver nulret ind i hår

Rigtig god weekend.

Anmeld Citér

29. april 2016

lottemusen

Vi bruger sådan en skumgummi-puslespil. Man kan sætte både få og mange sammen, alt efter hvor stort leget området er.

Det er både skridsikkert og blødt, og hvis bassen gylper på det, er det nemt at tørre af

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.