Børns fornemmelse for graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. april 2016

AogA

I dag kiggede min store dreng på 3,5 år mig dybt seriøst ind i øjnene og sagde: Mor du ved godt sat du har 2 babyer inde i maven, ikke? 

Det sjove er faktisk at jeg lige har været gravid, men mistet, så måske han har fornemmet det? 

Jeg grinede selvfølgelig bare og slog det hen, men så kom jeg til at tænke på at man jo har hørt historier om hvor børn havde ret i den slags ting. Så jeg ville høre om nogle af jeres unger har gættet at i var gravide før i selv vidste det? Bare for sjov, jeg tror skam ikke der er hold i min søns forudsigelse 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2016

MorTil3+

I dag kiggede min store dreng på 3,5 år mig dybt seriøst ind i øjnene og sagde: Mor du ved godt sat du har 2 babyer inde i maven, ikke? 

Det sjove er faktisk at jeg lige har været gravid, men mistet, så måske han har fornemmet det? 

Jeg grinede selvfølgelig bare og slog det hen, men så kom jeg til at tænke på at man jo har hørt historier om hvor børn havde ret i den slags ting. Så jeg ville høre om nogle af jeres unger har gættet at i var gravide før i selv vidste det? Bare for sjov, jeg tror skam ikke der er hold i min søns forudsigelse 

Vores datter har tit forudsagt ting dog ikke lige mht graviditet, men andre ting, feks, nu ringer far og to sek efter ringer han, eller nu kommer far hjem og igen lidt efter kører han ind i indkørslen. Men vores ene hund har til gengæld reageret på min graviditet med vores datter inden jeg selv vidste det, han begyndte at gå med på toilettet når jeg skulle tisse og snusede ned i toilettet lige så snart jeg rejste mig og lå hele tiden op af min mave.

Anmeld Citér

23. april 2016

Monski

AogA skriver:

Dagen inden jeg testede positivt sagde min ældste søn "jeg er sikker på jeg snart får en lillebror eller lillesøster".

og dengang jeg var gravid med den ældste var en pige i vores familie 1 år og hun blev ved med at gå hen og ae min mave selvom ingen andre end mig, mine forældre og min kæreste vidste jeg var gravid. 

Jeg er helt sikker på de små kan fornemme det 

Anmeld Citér

23. april 2016

LM85

Min datter på 3 år sad helt opslugt af at tegne og siger ud af det blå uden at kigge på mig "mor du har en baby inde i maven" og spørger hende hvorfor hun siger det. Hun svarede stadig uden at kigge på mig "jamen det ved jeg bare du har". Der var jeg 9 uger henne og vi havde ikke sagt noget til nogen. Hun har efterfølgende sagt at det jo var en dreng så hun skulle have en lillebror. Der fik hun så også ret 

Anmeld Citér

24. april 2016

hautecouture

Da vi ventede vores datter skulle vi til stor familiefødselsdag et par dage efter jeg havde testet positiv. Dengang var min yngste nevø 2,5 år og på et tidspunkt hvor jeg stod alene, kom han gående og rakte sine arme imod mig og sagde han ville op. Jeg tog ham op og han kigger mig lige i øjnene og siger: "Moster, du har en baby inde i maven" Jeg blev så forskrækket at jeg satte ham ned og bare smilte og sagde noget i retning af "ej, dit lille fjollehoved" ... Glemmer det aldrig!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.