Mellem ÆL og mens? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. april 2016

LayLow

Hej 

Jeg har meget brug for hjælp til at forstå hvad der sker, eller muligvis sker, i min krop

Jeg testede for en positiv ÆL test om morgenen sidste søndag - jeg brugte dem hovedsagligt til at lære min krop at kende igen efter flere år på minipiller... Mandag til tirsdag havde jeg migræne/voldsom spændingshovedpine som gerne kommer i forbindelse med forhøjet hormon i kroppen ( kan ikke huske hvad det hedder)

nu de sidste dage, og især igår og idag, er jeg irriteret foran i underlivet, i skiftevis højre og venstre side og i midten, sådan lidt stik, jag og salsadans.. Hvorfor kommer de først nu hvis jeg havde en positiv test for ÆL i søndags?

Hvad har i af eventuelle gener EFTER ÆL og indtil mens og hvor hurtigt indtræder de evt?

Jeg stoppede med minipiller i december, de er gerne ude at kroppen efter nogle dage og nu vil jeg bare gerne være dus med kroppen igen, men de mindste ting forvirrer mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2016

MissTas

LayLow skriver:

Hej 

Jeg har meget brug for hjælp til at forstå hvad der sker, eller muligvis sker, i min krop

Jeg testede for en positiv ÆL test om morgenen sidste søndag - jeg brugte dem hovedsagligt til at lære min krop at kende igen efter flere år på minipiller... Mandag til tirsdag havde jeg migræne/voldsom spændingshovedpine som gerne kommer i forbindelse med forhøjet hormon i kroppen ( kan ikke huske hvad det hedder)

nu de sidste dage, og især igår og idag, er jeg irriteret foran i underlivet, i skiftevis højre og venstre side og i midten, sådan lidt stik, jag og salsadans.. Hvorfor kommer de først nu hvis jeg havde en positiv test for ÆL i søndags?

Hvad har i af eventuelle gener EFTER ÆL og indtil mens og hvor hurtigt indtræder de evt?

Jeg stoppede med minipiller i december, de er gerne ude at kroppen efter nogle dage og nu vil jeg bare gerne være dus med kroppen igen, men de mindste ting forvirrer mig

Måske du er gravid? 

Anmeld Citér

23. april 2016

LayLow

Jeg vælger ikke at tro på at det er graviditet, da jeg sidste måned gik en uge over tid og blev enormt straffet med smerter da mens så kom 

så lige med graviditet tager jeg det helt roligt - prøver ihvertfald 

overvejede også om en ÆL test måske kan være falsk positiv og jeg derfor først har ÆL nu 

og mest var jeg bare nysgerrig på hvordan andre oplevede den sidste halvdel af cyklussen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.