Scandia Wonder XL vs. Trille Gigant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. april 2016

Anonym trådstarter

Hej piger...

Er der nogle af jer, der har en af disse vogne? Kan I komme med fordele og ulemper? Vi hælder mest til Scandiaen, da vi så har flere penge at bruge på en masse andre ting. 

Jeg kunne godt tænke mig nyt, så derfor har jeg ikke overvejet at kigge på brugt Emmaljunga eller Odder endnu..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2016

Tiggi

Har du været i butik og kigge på dem?

Så synes jeg ihvertfald det er tydeligt med forskellene :-) 

Anmeld Citér

22. april 2016

striber

Vi havde Trille gigant til begge unger, og har været fuldt ud tilfredse. Den har langt liggemål, er godt affjedret og er nem at slå sammen. 

Så jeg kan kun anbefale den. Har dog ikke prøvet den anden. Men har prøvet Odder Zip og Emmaljunga på jobbet, og de kører lige så fint som en Trille gigant. Og synes den der Zip på odder vogenne er bøvlet, og slet ikke så praktisk, som det ser ud. Men det er jo bare min mening

Jeg ville ikke kaste så mange penge efter en barnevogn (som de dyre mærker), så hellere vælge en gigant. Eller den anden, hvis den altså kører godt og er godt affjedret. Prøv at køre rundt med dem i butikken, gerne med lidt vægt i

Anmeld Citér

22. april 2016

Anonymor

Vi havde en Trille Gigant. Den var fantastisk - Vi købte den til vores første barn, og vi endte med at bruge den til begge børn. Den står ude i skuret og virker stadig fint, selvom vi - ærligt - ikke har behandlet den særlig godt. Altså sådan noget med to børn i, det tunge barn i fodenden og den slags. Så fantastisk vogn til en fin pris, synes jeg!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.