serinasmor skriver:
Ok
Tænkte bare at med den salgsindsats måtte du da tjene noget på det pr pakke solgt med brug af din kode...
Men fair nok ... Det er da en fed fidus de har fundet på hos pluspakken/testfamilien: at få folk til at reklamere rundt omkring på nettet med links og det hele - helt uden at skulle betale sig fra det
Jeg forstår til gengæld ikke konceptet - at betale penge for en mystisk pakke som måske slet ikke indeholder noget du har behov for
Helt klart en smart fidus. Men jeg ville jo ikke gøre det, hvis jeg ikke syntes om produktet 
Og selv om jeg ikke fik en lille pakke en sjællen gang imellem, så havde jeg stadig gjort det
Det gør jeg også med andre ting, hvor jeg er vild med konceptet. Fx. har jeg flittigt delt omkring kokkens hverdagsmad på min facebook og instagram, da jeg fik fra dem, da jeg syntes det var så fedt og så nemt. Og der fik jeg intet ud over det jeg betalte for 
Sådan er jeg, jeg deler de ting jeg mener, andre kan få glæde af
Internettet er efterhånden blevet flittigt brugt til at dele negative oplevelser, og hakke hinanden ned på. Og til bare generelt at sidde bag en skærm og brokke sig
Det er jeg ikke fan af, så jeg forsøger mig med det modsatte 
Og ja, man aner ikke hvad man får, og netop dét synes jeg er noget af det fedeste ved konceptet. Jeg ELSKER overraskelser 
Men sådan er alle jo heldigvis forskellige
Og ja, hvis man vil vide præcis hvad man får for pengene, så er det ikke sådan nogle pakker man skal gå efter. Det er jo "lykkepakker".
Anmeld
Citér