Nørrebro børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.385 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. april 2016

Anonym trådstarter

Er der nogen her der bor på Nørrebro tæt ved runddel der har nogen god forslag til god børnehave ??  

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

21. april 2016

Anonym

Stenurten, ligger dog nede ved Rantzausgade

Anmeld Citér

21. april 2016

sne190810

Profilbillede for sne190810

Røde Roses, mener jeg nok den hedder, skulle være rigtig lille, hyggelig og god. 

Anmeld Citér

21. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Stenurten, ligger dog nede ved Rantzausgade

Lang

Anmeld Citér

21. april 2016

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Røde Roses, mener jeg nok den hedder, skulle være rigtig lille, hyggelig og god. 

Den er tæt på mig , hvad ved du om dem.??? Kan ikke se på deres hjemmesiden. Hvordan er børne , mad , pædagoger ?? 

Anmeld Citér

21. april 2016

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Nåh ja nu er det tre røde rose hvilken af dem taler du om?? Jeg bor også tæt på Jagtvej

Anmeld Citér

22. april 2016

sne190810

Profilbillede for sne190810
Anonym skriver:

Nåh ja nu er det tre røde rose hvilken af dem taler du om?? Jeg bor også tæt på Jagtvej

Åh, jeg ved det ikke har bare hørt det fra nogle bekendte at de var rigtig glade for den. Den er sådan lidt fri og kreativ, og går udfra at det er økologisk mad (som det er næsten alle steder). 

Mener den lå omkring Heimdalsgade

Anmeld Citér

22. april 2016

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Åh, jeg ved det ikke har bare hørt det fra nogle bekendte at de var rigtig glade for den. Den er sådan lidt fri og kreativ, og går udfra at det er økologisk mad (som det er næsten alle steder). 

Mener den lå omkring Heimdalsgade

Kender der min forældre bor der. Men det er langt fra mig da jeg er meget tæt på Nørrebro runddel. Øv øv vil helst tæt hvor jeg bor. Men tak

Anmeld Citér

22. april 2016

ESV

Børnehuset land og by i Sjællandsgade er en delvis udflytter børnehave med nogle meget favorable åbningstider (i hvert fald hvis man ikke altid ikke arbejder 8-15)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+