30-års krise??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.133 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. april 2008

Line

Ja som overskriften lyder så har jeg en 30 års-krise:S

Havde jo fødselsdag i lørdags og det var nu også en rigtig dejlig dag med masser af gode gaver og hyggeligt samvær med familie og venner, men puha jeg synes det er hårdt at blive 30 år!

30 år - hmm så er man bare ikke "ung" mere. Først er man teenager og så runder man de 20 år og huhej hvor det går. Man er stadig und og kan klare hele verden og verden ligger for ens fødder. Men bang så runder man 30 år og så er det bare lige som om at det hele ikke ligger for ens fødder mere.

Egentlig burte jeg være ligeglad med alderen - jeg har fået 2 skønne drenge og står til at skulle giftes om 1 lille mdr. så jeg HAR jo opnået en hel del allerede. Siger til mig selv "tænk på alle dem der ER blevet 30 år og ikke er så heldig at ha fundet manden i deres liv og fået nogen skønne unger". De må da ha det endnu værre.

Var sammen med nogen af vores venner i lørdag aften og vi kom til at snakke om det med at blive 30 år - og især én kunne da slet ikke forstå hvad jeg snakkede om. Som hun sagde så er det bare et tal, men det er det altså ikke for mig!!

At blive 30 år er for mig en linje hvor man kan sige at fra nu af er jeg blevet rigtig "voksen" og ikke bare ung mere.
Det samme lige som når man bliver 60 år - det er også en linje hvor man så er nået ind i den 3. alder og står på nippen til at blive "gammel".

Er det andre end mig der har rundet det skabe hjørne eller nærmere sig og har det på samme måde - eller er det bare mig der er helt ude i hampen??

Lige lidt tanker fra mig på en ellers dejlig solrig mandag morgen:)

Knus Line - der er blevet gammel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2008

Hej Line!!

Tillykke med fødselsdagen :D
Jeg kan jo sidde nok så klogt her og sige at 30 år ingen alder er, når der er 7 år og et par måneder til det blir min tur.
Men nu var jeg jo så heldig, at tilbringe lørdag aften med dig i sidste weekend, og jeg kan kun sige, at hvis jeg er lige så frisk, glad og lækker som dig når jeg fylder 30 så GLÆDER jeg mig ;)

Knus Anne

Anmeld

7. april 2008

Line

Hej Anne

Tak for sidst:)

Og mange tak for dine søde ord - de varmede.

Og tak for en hyggelig aften (som hvis gik lidt over gevind for nogen af os he he)

Knus Line

Anmeld

7. april 2008

Lulle25

Hej Line ;) Jeg vil også sige at du overhovedet ikke har nogen grund til at være i krise, synes stadig man er ung selvom man er 30, min kæreste er 35 og synes også han er ung :)
Du er jo super frisk og danser rundt og ser smækker lækker ud, så du har slet ingen grund til at være i krise. Og ja tak for sidst både til Anne og dig, det var rigtig hyggeligt hos Sidsel ;)
Og stort tillykke med de 30 smukke unge Line
Kh Louise

Anmeld

7. april 2008

Line

Hej Louise Også tak for sidst til dig, det var jo rigtig hyggeligt:) Hmm ved ikke rigtig hvordan jeg skal forklare det for selvfølgelig kan man stadig gi den gas og skabe sig åndsvag selvom man er fyldt 30 år (nævner ikke nogen navne he he). Det er vidst mere det at jeg føler at NU er man blevet voksen og ikke bare ung mere. Synes godt jeg kan panikke lidt ved tanken om at om ikke mindre end 10 år ja så er Sebastian flyttet hjemmefra og Benjamin er godt på vej til at kunne klare sig selv:'( Ej jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal forklare hvordan jeg har det med at fylde 30 år - Sidsel ryster også på hovedet af mig og siger at jeg ikke skal tænke så meget over det, så måske jeg bare skal lytte efter hvad hun siger;) Men ellers kunne det være rigtig hyggeligt med lidt tøse komsammen en anden god gang:) Knus Line

Anmeld

7. april 2008

Line

Forresten mange tak for jeres søde ord - det gør mig helt klart i bedre humør:)

Sov godt.

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.