Hvor køber i ventetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.931 visninger
9 svar
1 synes godt om
26. september 2009

LR85

Hej Smukke gravide kvinder.

Hvor køber i jeres ventetøj henne?

Jeg har ikke lyst til at bruge formuer af penge på tøjet, men synes ikke at         H & M har det største udvalg.

Har dog kun prøvet den i Frederiksberg centeret.
Har i gode erfaringer med andre H & M'er i kbh området?

Mange hilsner Louise 18+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

Lise

Har du været i Mummi? Der har de Mamalicious (Bestseller).. Der ligger én på Falkoner Alle og en på Østerbrogade.

Ved ikke om der er nogen H&M'er der er bedre end andre - har selv købt en del i Frb centret tidligere, men synes også at udvalget er lidt sløjt.

Anmeld

26. september 2009

Lise

PS: Har ikke været der selv, men en af mine veninder var vist glad for en butik der hed Strut på Nørrebro. http://mestforgravide.dk/ 

Anmeld

26. september 2009

LR85

Lise skriver:

PS: Har ikke været der selv, men en af mine veninder var vist glad for en butik der hed Strut på Nørrebro. http://mestforgravide.dk/ 

Hey.

Tak for dit link.
Jeg har en Mummi butik lige ved siden af mig, men synes det er dyrt. En normal skjorte koster gerne 600 kr.
Det synes jeg desværre er meget at give for noget tøj som jeg muligvis ikke vil bruge efter graviditeten.

Må prøve mig frem med de forskellige H & M'er.

Anmeld

27. september 2009

MaleneGærup

Jeg har indtil videre kun haft brug for at købe bukser, som jeg har købt i Bilka for jeg ville ikke give 500- 600 kr for et par jeans. Har været ganske glad for dem

Anmeld

27. september 2009

LR85

MaleneGærup skriver:

Jeg har indtil videre kun haft brug for at købe bukser, som jeg har købt i Bilka for jeg ville ikke give 500- 600 kr for et par jeans. Har været ganske glad for dem

Super, tak for tippet.

Har nemlig heller ikke lyst til at bruge så mange penge på det.

Anmeld

28. september 2009

Dictes mor

Jeg har købt alt mit brugt, så jeg har til næsten hele graviditeten nu, over 50 forskellige dele for 1500 kr. Jeg er selv rigtig glad for det, og det gør mig ikke noget, at det er brugt.

Anmeld

1. oktober 2009

baby2010

Jeg har også ledt med lys og lygte og er egentlig totalt forarget og forbavset over hvor lille udvalget er!!!

MEN jeg har ladet mig fortælle, at den HM MAMA afdeling, som ligger i Ballerup skulle være god.

Ellers kan jeg virkelig anbefale den engelske hjemmeside:  www.dorothyperkins.com. Jeg har lige bestilt: 3 bluser, 2 skjortekjoler, 1 festkjole, 1 par pæne bukser og 1 hættetrøje for lidt over 800,- Det synes jeg var vildt billigt! Alt sammen "ægte" ventetøj. Fragt er kun 5 pund til DK.
Jeg får det i morgen

Anmeld

7. oktober 2009

Michala

Jeg har været inde i en butik i Valby kun med ventetøj, bla. fra Mamalicious. Adressen kan hentes fra deres hjemmeside. Det er heller ikke så dyrt igen, f.eks. gav jeg 300 for et par bukser. Men det bedste var at ekspedienten var super til at hjælpe og vejlede, så det kan bestemt anbefales

Anmeld

9. november 2009

babydrengen

Jeg har købt et par bluser til fint brug i H&M, men ellers er der købt 2 par bukser i bilka, og en ammebh..

tøj og sko har også nogle pæne bluser hvor der er plads til maven.. ikke de steder jeg normalt køber tøj, men det er billigt, og regner ikke med at jeg skal have flere børn.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.