For ung til donorbarn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.559 visninger
5 svar
3 synes godt om
19. april 2016

dit

Hej med jer :) Er man for ung til at få et donorbarn. når man er 28 år? Sidder der andre derude, der har et donorbarn i samme alder som mig eller måske endda yngre? Nogle, der evt. sidder med nogle tanker omkring at have fået et donorbarn i en forholdsvis "ung" alder. Jeg har læst at de fleste selvvalgte mødre er omkring de 35 år. Men det er jo som sagt kun noget jeg har læst :) Håber at I vil deltage konstruktiv i denne debat :) De kærligste hilsner fra mig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2016

Mullemus86

Jeg var lige fyldt 28, da jeg havde mit første forsøg. Primært fordi jeg har en søn (født i 2010) fra tidligere forhold, som jeg ønskede skulle få glæde af en søskende.. Jeg var ikke klar til en ny mand længe og har ikke mødt en endnu (ønsker egentlig ikke en). Følte lidt at det var nu eller ikke.. Jeg er nu fyldt 30 og venter tvillinger. 

jeg synes ikke nødvendigvis at 28 år er for tidligt 

Anmeld Citér

19. april 2016

Vilgerneværegravid

Altså man er jo ikke for ung til at få et barn, når man er 28 år, men tænker at der kan nå at ske meget i dit liv endnu. Du kan møde din drømmemand om et år (ja ved jo ikke om du vil have en mand, men tror du forstår hvad jeg mener)? 

Anmeld Citér

19. april 2016

migxher

28 er da en perfekt alder (: Jeg vil bestemt ikke mene at det er for ungt. 

Anmeld Citér

20. april 2016

Mortilah

28 ser jeg ikke som "ungt".. Det et da en rigtig fin alder! Og drømmemanden kan du finde senere - hvis du altså vil

Anmeld Citér

20. april 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
dit skriver:

Hej med jer :) Er man for ung til at få et donorbarn. når man er 28 år? Sidder der andre derude, der har et donorbarn i samme alder som mig eller måske endda yngre? Nogle, der evt. sidder med nogle tanker omkring at have fået et donorbarn i en forholdsvis "ung" alder. Jeg har læst at de fleste selvvalgte mødre er omkring de 35 år. Men det er jo som sagt kun noget jeg har læst :) Håber at I vil deltage konstruktiv i denne debat :) De kærligste hilsner fra mig.

Jeg synes det kommer meget an på hvorfor du ønsker et donorbarn. Er det fordi drømmemanden ikke er dukket op og er det i virkeligheden det du helst vil, ja så ville jeg klart vente et par år endnu. Kan du sagtens se dig selv som glad enlig mor og måske ikke har et kæmpe behov for en partner så ville jeg da bare gå i gang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.