kan det bruges?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

975 visninger
4 svar
1 synes godt om
19. april 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg skal til konfirmation på søndag, og skal jo gerne have noget pænt tøj på i den anledning.

Jeg var ude for at få nogle nye pæne bukser da de gamle er blevet for store, og så faldt jeg over denne her bluse, men bliver så i tvivl, kan den bruges?

Jeg skal have et par pæne sorte bukser på og tænkte enten en sort eller hvid bluse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg synes den er fin Den behøver jo ikke at være lukket. Med et pat pæne sorte bukser, og en sort top med en pæn udskæring og en lille, måske lang, halskæde så ville jeg da sagtens kunne tage til konfirmation

Anmeld Citér

20. april 2016

Troldemommi

Ms.Sunshine skriver:

Jeg skal til konfirmation på søndag, og skal jo gerne have noget pænt tøj på i den anledning.

Jeg var ude for at få nogle nye pæne bukser da de gamle er blevet for store, og så faldt jeg over denne her bluse, men bliver så i tvivl, kan den bruges?

Jeg skal have et par pæne sorte bukser på og tænkte enten en sort eller hvid bluse

Sværstriber er bare ikke godt til kvinder med former, jeg syntes jakken får dig til at se bred ud, og det er synd 

Anmeld Citér

20. april 2016

Enirt

Ms.Sunshine skriver:

Jeg synes sagtens du kan bruge den, men ville evt. prøve den i str mindre da jeg synes du skal gå med den åben og så gør det ikke så meget at den ikke kan lukkes hvis du går en str ned. tror bare den ville sidde bedre omkring skuldre, ærmelænge og ikke folde så meget omkring taljen.

fandt det her billeder og forstiller mig at det var et ligende outfit du havde i tankerne. Up-stylet med lidt hæl eller en fin ballerina og nogle smykker til synes jeg helt sikkert du er klar tin konfirmation

Anmeld Citér

21. april 2016

sol_og_sommer_<3

Jeg synes du ser flot ud 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.