Vokseværk i arme og ben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.060 visninger
8 svar
1 synes godt om
19. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg har konstant vokseværk i arme og ben. Hvad kan det skyldes? Nogle der har oplevet noget lign? Jeg er under udredning for gigt med mere. Har muligvis fibromyalgi om det har noget at sige ved jeg ikke. På forhånd tak. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2016

Vilgerneværegravid

Det kan godt lyde som fibromyalgi tænker jeg lige umiddelbart. Hvor sidder smerterne mere præcist? Sidder de i leddene eller i hele benet/armenes længde? Hvor længe har det stået på?

Anmeld Citér

20. april 2016

Anonym trådstarter

Vilgerneværegravid skriver:

Det kan godt lyde som fibromyalgi tænker jeg lige umiddelbart. Hvor sidder smerterne mere præcist? Sidder de i leddene eller i hele benet/armenes længde? Hvor længe har det stået på?

Smerter springer rundt i kroppen men altså når jeg har vokseværk er det i hele armen eller benene... 

Anmeld Citér

20. april 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Smerter springer rundt i kroppen men altså når jeg har vokseværk er det i hele armen eller benene... 

Jeg har fibromyalgi, og for mig følelse det også som vokseværk og/eller de smerter man får i kroppen når man har influenza.

Anmeld Citér

20. april 2016

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg har fibromyalgi, og for mig følelse det også som vokseværk og/eller de smerter man får i kroppen når man har influenza.

Har du også brændende fornemmelser i musklerne? Og nakke /ryg? Det er virkelig ikke rart og synes ikke smertestillende hjælper. Nogle gang hjælpe det når jeg skal sove. Det er som om jeg kan slappe en smule af i musklerne.

Anmeld Citér

20. april 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Har du også brændende fornemmelser i musklerne? Og nakke /ryg? Det er virkelig ikke rart og synes ikke smertestillende hjælper. Nogle gang hjælpe det når jeg skal sove. Det er som om jeg kan slappe en smule af i musklerne.

Ved ik om jeg vil kalde det brændene, det er mere som som en konstant smerte, og som om jeg har trænet styrketræning, så musklerne kramper sammen.

Anmeld Citér

20. april 2016

Sørens

jeg led af noget lignende i flere måneder! Jeg blev udredt for gigt og autoimmune sygdomme....til sidst tog min egen læge nogle blodprøver og det viste sig at jeg havde alarmerende lavt d vitamin indhold i kroppen! Få det evt tjekket!

Anmeld Citér

22. april 2016

Anonym trådstarter

Sørens skriver:

jeg led af noget lignende i flere måneder! Jeg blev udredt for gigt og autoimmune sygdomme....til sidst tog min egen læge nogle blodprøver og det viste sig at jeg havde alarmerende lavt d vitamin indhold i kroppen! Få det evt tjekket!

Jeg har fået taget blodprøver og får svar i maj måned

Anmeld Citér

24. april 2016

Sørens

Anonym skriver:

Jeg har fået taget blodprøver og får svar i maj måned

skriv endelig til mig hvis du vil vide mere! ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.