Ildelugtende mens??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg har pludselig fået meget ildelugtende mens... Jeg har brugt divacup i lidt over 4 år, og har i den tid ingen lugtgener haft. Men nu lugter blodet pludselig virkelig virkelig grimt, når jeg tømmer koppen.. Altså ikke at jeg sidder med næsen i det, men kan lugte det når jeg hælder det ud i toilettet og mine fingre stinker, selvom jeg vasker dem grundigt...

Hvad fanden kan det være?!?

Jeg skal til læge i morgen af en anden grund, så vil også nævne det der, men ville lige høre herinde også, om der evt er andre der har prøvet det...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2016

MorTilN

Anonym skriver:

Jeg har pludselig fået meget ildelugtende mens... Jeg har brugt divacup i lidt over 4 år, og har i den tid ingen lugtgener haft. Men nu lugter blodet pludselig virkelig virkelig grimt, når jeg tømmer koppen.. Altså ikke at jeg sidder med næsen i det, men kan lugte det når jeg hælder det ud i toilettet og mine fingre stinker, selvom jeg vasker dem grundigt...

Hvad fanden kan det være?!?

Jeg skal til læge i morgen af en anden grund, så vil også nævne det der, men ville lige høre herinde også, om der evt er andre der har prøvet det...

Jeg synes helt klart du skal ringe til lægen og hører, for en sikkerheds skyld 

Anmeld Citér

18. april 2016

Anonym trådstarter

Viventerpådig skriver:

Jeg synes helt klart du skal ringe til lægen og hører, for en sikkerheds skyld 

Skal sam skrevet også til læge i dag, dog af en anden grund, men tænker da bestemt at nævne det der.

Ville bare lige høre om der var nogen der måske selv havde oplevet det og kunne fortælle hvad det var i deres tilfælde

Anmeld Citér

18. april 2016

Iby1210

Anonym skriver:

Skal sam skrevet også til læge i dag, dog af en anden grund, men tænker da bestemt at nævne det der.

Ville bare lige høre om der var nogen der måske selv havde oplevet det og kunne fortælle hvad det var i deres tilfælde

Min havde også en dårlig lugt en gang.. Lægen sagde at det kunne være bakterierne som forårsager det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.