Blefri på 3 dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.773 visninger
3 svar
1 synes godt om
17. april 2016

striber

Er der nogen der har brugt metoden "Blefri på 3 dage"? Hvordan gjorde i det? Og hvordan var forløbet? Blev jeres barn blefri af det, og hvor længe tog det?

Min datter laver både det ene og det andet på potten, når jeg sætter hende der. Og der er stort set altid gevinst. Hun har også selv sagt til en enkelt gang eller 2.

Hun har stor interesse i det, og er pavestolt, når hun kan hælde tissen ud i toilettet

Så vi tænker at hun måske snart er klar til at smide bleen. 

Jeg har så læst lidt om den der "Blefri på 3 dage" metode, og den lyder jo meget tiltrækkende Og nå når det er stor bededag på fredag, og efterfølgende weekend, tænker jeg at vi vil gøre et forsøg

Ville bare gerne lige have en masse råd og vejledning med på vejen. Min dreng smed den først da han var 3. Og havde rigtig mange uheld, det var et langt bøvlet forløb, som strak sig over lang tid. Så derfor kan jeg se fordele, ved at tage "en kold tyrker" HVIS det altså også har en effekt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2016

modesty

striber skriver:

Er der nogen der har brugt metoden "Blefri på 3 dage"? Hvordan gjorde i det? Og hvordan var forløbet? Blev jeres barn blefri af det, og hvor længe tog det?

Min datter laver både det ene og det andet på potten, når jeg sætter hende der. Og der er stort set altid gevinst. Hun har også selv sagt til en enkelt gang eller 2.

Hun har stor interesse i det, og er pavestolt, når hun kan hælde tissen ud i toilettet

Jeg har så læst lidt om den der "Blefri på 3 dage" metode, og den lyder jo meget tiltrækkende Og nå når det er stor bededag på fredag, og efterfølgende weekend, tænker jeg at vi vil gøre et forsøg

Ville bare gerne lige have en masse råd og vejledning med på vejen. Min dreng smed den først da han var 3. Og havde rigtig mange uheld, det var et langt bøvlet forløb, som strak sig over lang tid. Så derfor kan jeg se fordele, ved at tage "en kold tyrker" HVIS det altså også har en effekt

Når hun er så god til at bruge potten, så ville jeg bare droppe bleen.

Vi kørte med belønningssystem herhjemme - 1 klistermærke hver gang der var bonus, et lille stykke legetøj efter 10 klistermærker. Men det kan sagtens være at hun klarer den fint uden den ekstra motivation.

Anmeld Citér

17. april 2016

striber

modesty skriver:

Når hun er så god til at bruge potten, så ville jeg bare droppe bleen.

Vi kørte med belønningssystem herhjemme - 1 klistermærke hver gang der var bonus, et lille stykke legetøj efter 10 klistermærker. Men det kan sagtens være at hun klarer den fint uden den ekstra motivation.

Hun får også klistermærker Storebror har stadig uheld med afføring, en gang imellem, så han får stadig klistermærker når han laver lort på toilettet. Så den har hun fanget, og er meget obs på at få sit "mærke" når hun er færdig

Kan godt være vi bare skal springe ud i det. Især når hun gerne vil. Storebror var direkte angst for det i en lang periode. (også derfor vi havde et meget langt forløb, da vi selvf. ikke ville presse for meget på)

Anmeld Citér

18. april 2016

Troldemommi

striber skriver:

Den metode kender jeg ikke, hvor kan jeg læse om den henne af? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.