Hvor smertefuldt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.112 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. april 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. Torsdag fik jeg foretaget et akut kejsersnit. Jeg er meget øm i såret og kan selvfølgelig ikke ligge på siden eller maven og det gør ondt at have tøj på. Hvor meget er det normalt at det gør ondt? Og i hvor lang tid? Mine infektionstal har været på 122 men er faldende uden penicillin. Jeg skal have fjernet klips torsdag og tænker på hvordan det foregår? Om man får lokalbedøvelse inden?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger. Torsdag fik jeg foretaget et akut kejsersnit. Jeg er meget øm i såret og kan selvfølgelig ikke ligge på siden eller maven og det gør ondt at have tøj på. Hvor meget er det normalt at det gør ondt? Og i hvor lang tid? Mine infektionstal har været på 122 men er faldende uden penicillin. Jeg skal have fjernet klips torsdag og tænker på hvordan det foregår? Om man får lokalbedøvelse inden?

Det gør man ikke. Men bare rolig, det gør ikk ondt! Det er lidt ubehageligt og kan kilde på en underlig nåde pga følelsesløshed i huden. 

Men det er helt udramatisk møg bagefter er det rigtigt rart når de er væk. Du kan evt bruge englehud bagefter, min læge påstår det giver et flottere ar 

Man kan i princippet selv fjerne clips!

Anmeld Citér

17. april 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Nu har jeg fået 3 ks kun et med clips og det var forfærdelig.

Jeg havde vildt ondt smerten forsvandt dog da clipsene blev fjernet.

Det gør ikke ondt at få dem fjernet og tager ikke ret lang tid. Din hud er stadig følelsesløs og derved kan du nærmest ikke mærke det

Anmeld Citér

17. april 2016

Ellie79

Anonym skriver:

Har fået 3 ks med klips og 1. Gang ventede jeg 8 dage med at få fjernet klips og må indrømme det gjorde pænt ondt fordi de var begyndt at hele med ind. 2. Og 3. Gang fik jeg dem fjernet efter 5 dage og mærkede ingenting - alle gange har det været en befrielse at komme af med de klips og hurtigt har jeg fået min bevægelighed tilbage.. 

Anmeld Citér

17. april 2016

fruD

Tillykke med baby :-)  Som de andre skriver... jeg havde også en del ondt i mit ar men det forsvandt da clipsne blev fjernet. Det gør ikke ondt at få dem fjernet.

Anmeld Citér

17. april 2016

Kløver

Anonym skriver:

Man er meget øm, og jeg har hver gang undgået at ligge på maven i mange mdr efter. At få fjernet clips synes jeg slet ikke gør ondt, det kan nappe en anelse men er også det. De bruger en speciel tang (jeg fik den på sygehuset og medbragte den til lægen) og man får ingen bedøvelse  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.