BM, nu har du jo fået lagkage her hos mig, så jeg vil lige dele min nyeste opskrift med dig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. april 2008

Loggidut

fløde, daim og lagkagebunde!

knus daimen, og pisk fløden, og bland hele herligheden sammen, smør blandingen ud på lagkagebunde, og lad den stå lidt, pynt så herligheden....

og lad være med at lave for lidt, man har nemlig ikke lyst til at dele med andre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2008

birgittemarie

Mm mm mmmmmm (C) Det lyder godt, tak for den. Og dejligt at høre, at du er kommet op at stå igen (L)
Hvor lyder det fint, Tifs nye Cirkeline værelse! Håber at få det at se engang...

(H) fra B, der har brugt det meste af natten på at lave invitationer til Nova Marias navngivningsfest og kun har sovet i 2½ time +o( Kristus, jeg er træt... Næ, det er jeg faktisk ikke engang (?) Nå, men fuld af vrøvl i hvert fald så.

Anmeld

7. april 2008

ka li ja

Loggidut skriver:

knus daimen, og pisk fløden, og bland hele herligheden sammen, smør blandingen ud på lagkagebunde, og lad den stå lidt, pynt så herligheden....

og lad være med at lave for lidt, man har nemlig ikke lyst til at dele med andre!

jamen hva så med kuren????? jeg lader vær med at prøve... for er bange for konsekvenserne!

Anmeld

7. april 2008

Loggidut

ka li ja skriver:

Loggidut skriver:

jamen hva så med kuren????? jeg lader vær med at prøve... for er bange for konsekvenserne!

hvad for en kur?
aj jeg kommer ind i den igen, har virkelig bare ikke overskudet til det lige nu....aner ikke hvor jeg skal finde det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.