Hævet bryst vorte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
2 svar
1 synes godt om
16. april 2016

Anonym trådstarter

Min lille dreng på 10 mdr har i 2-3 dage haft et rødt, hævet bryst vorte ;( først tænkte jeg at han vsr blevet stukket, men idag var det mere varmt og rødt og han græder hvis man røre der ? :-( 

det hårdt ( ligesom et myggestik ) men bliver et myggestik ved med at hæve efter nogle dage også ? ;(

hvis det ikke er aftaget imorgen tidlig ringer jeg til vagtlægen :-( 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Min lille dreng på 10 mdr har i 2-3 dage haft et rødt, hævet bryst vorte ;( først tænkte jeg at han vsr blevet stukket, men idag var det mere varmt og rødt og han græder hvis man røre der ? :-( 

det hårdt ( ligesom et myggestik ) men bliver et myggestik ved med at hæve efter nogle dage også ? ;(

hvis det ikke er aftaget imorgen tidlig ringer jeg til vagtlægen :-( 

Lyder ikke rart.. Hvordan ser det ud i dag? Ville nok gi lægen et kald. Om ikke så mandag hvor du kan få fat i egen læge. Hvis han ikke har feber og ellers ikke er påvirket af det med mindre man rør det, så vil jeg ikke mene det er akut og dermed sagtens vente til i morgen tidlig hvor man kan snakke med egen læge god bedring 

Anmeld Citér

17. april 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Lyder ikke rart.. Hvordan ser det ud i dag? Ville nok gi lægen et kald. Om ikke så mandag hvor du kan få fat i egen læge. Hvis han ikke har feber og ellers ikke er påvirket af det med mindre man rør det, så vil jeg ikke mene det er akut og dermed sagtens vente til i morgen tidlig hvor man kan snakke med egen læge god bedring 

Vi var ved vagt lægen imorges og det var desbærre betændelse :-( han ku ikke sige om det var stafylokokker men vores lille pus kom på antibiotika i 10 dage.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.