Minirisk bleer fra fakta

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.012 visninger
7 svar
3 synes godt om
16. april 2016

Anonym trådstarter

Nogen der kan fortælle hvad en pakke minirisk bleer str. Maxi koster og hvor mange bleer der er deri?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2016

modesty

Nogen der kan fortælle hvad en pakke minirisk bleer str. Maxi koster og hvor mange bleer der er deri?

De lavede dem om fra store pakker til små pakker for nogle år siden kan jeg huske - cirka samtidig med at Fakta også droppede deres eget mærke som var både bedre og billigere. Minirisk er ikke helt billige. Kan desværre ikke give præcise tal.

Vi var meget glade for Rema1000s bleer, jeg synes at de er de bedste på markedet. De er bløde, holder på indholdet, gode for huden, billige og svanemærkede.

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

De lavede dem om fra store pakker til små pakker for nogle år siden kan jeg huske - cirka samtidig med at Fakta også droppede deres eget mærke som var både bedre og billigere. Minirisk er ikke helt billige. Kan desværre ikke give præcise tal.

Vi var meget glade for Rema1000s bleer, jeg synes at de er de bedste på markedet. De er bløde, holder på indholdet, gode for huden, billige og svanemærkede.

Bruger rema1000 bleer nu, og er fint tilfreds med dem. Vi bor bare tættere en fakta, så ville bare lidt transport tid, men vil jo os helst handle der hvor det er billigst.

så hvor er det billigst at handle tema1000 eller fakta? Nu tænker jeg på hele handlen, og ikke kun bleerne. Eller er netto endnu billigere?

Anmeld Citér

16. april 2016

Augustmama

Anonym skriver:

Bruger rema1000 bleer nu, og er fint tilfreds med dem. Vi bor bare tættere en fakta, så ville bare lidt transport tid, men vil jo os helst handle der hvor det er billigst.

så hvor er det billigst at handle tema1000 eller fakta? Nu tænker jeg på hele handlen, og ikke kun bleerne. Eller er netto endnu billigere?

Rema er det billigste sted at handle generelt 

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym trådstarter

Englesang skriver:

Rema er det billigste sted at handle generelt 

Så skal jeg vist bare fortsætte med, at handle der selvom det tager 10 min mere i transporttid.

Anmeld Citér

16. april 2016

Augustmama

Anonym skriver:

Så skal jeg vist bare fortsætte med, at handle der selvom det tager 10 min mere i transporttid.

Ja, så ville jeg gøre det. :-) 

Anmeld Citér

16. april 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Nettos eget blemærke går ikke højere end str. 3 eller 4, så derefter kan man kun købe libero i netto og de er ikke helt billige. 

Vi bruger GrønBalance fra Kiwi, vi giver 54,- for en pakke str. Xl (min datter er 2,5). 

Anmeld Citér

16. april 2016

EnGodMor

Anonym skriver:

Så for nogle uger siden en test i avisen, hvor de tester omkring ti forretninger.. med hvilke de er billigst, det var Rema der var billigst og derefter lidl (det var kun fire kr dyrere at handle i lidl)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.