Frustreret over barselsgangen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
1 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. april 2016

Anonym trådstarter

Hej jeg er pt indlagt med baby på barselsgangen efter et akut kejsersnit pga baby ikkr fulgte med ned i bækkenet. Inden keldersnittet tog de vandet som var grønt og anlagde vedrop. Alt i alt 30 timers smerte. Jeg og baby har det efter omstændighederne godt. Mine infektionstal var efter fødslen 150 hvilket nu er 2 døgn siden. I dag blev det målt til 122. Jeg er blevet bedt om at blive her endnu en nat pga det tal. Jeg er meget udmattet og træt af at være her hvor vi ligger på 5 mandsstue. Det er svært at få ro og far må ikke overnatte. Har andre oplevet at cpr tal kan have så stor betydning?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2016

Newsence

Anonym skriver:

Hej jeg er pt indlagt med baby på barselsgangen efter et akut kejsersnit pga baby ikkr fulgte med ned i bækkenet. Inden keldersnittet tog de vandet som var grønt og anlagde vedrop. Alt i alt 30 timers smerte. Jeg og baby har det efter omstændighederne godt. Mine infektionstal var efter fødslen 150 hvilket nu er 2 døgn siden. I dag blev det målt til 122. Jeg er blevet bedt om at blive her endnu en nat pga det tal. Jeg er meget udmattet og træt af at være her hvor vi ligger på 5 mandsstue. Det er svært at få ro og far må ikke overnatte. Har andre oplevet at cpr tal kan have så stor betydning?

Ja det er helt normalt.. Når du har fået foretaget en operation så skal dine tal ligge under et vis niveau ellers er der stor risiko for at du får komplikationer.. Det er udelukkende for din skyld de gør det..

øv at ligge på 5 mands stue men du må finde tålmodigheden frem indtil dine tal og værdier er som de skal være.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.