Anonym skriver:
Fødte min søn for 8 dage siden, og synes mine hormoner kører rundt jeg tuder konstant over det mindste for eksempel at jeg ikke kan overskue gæster, er i underskud af søvn, er ret hårdt ramt efter mit kejsersnit er ramt af kvalme og lav blodprocent, jeg er bare så bange for jeg er blevet deprimeret, er det normalt at have det sådan her?
Har en lykkelig følelse hver gang jeg har min søn i armene.
er det normalt at have det sådan her 8 dage efter en fødsel ?
Man er meget sårbar efter en fødsel og jeg kan også huske at jeg græd meget da jeg havde født min datter også uden jeg vidste hvorfor jeg græd.. Tror det er er en naturlig måde kroppen reagere på at blive mor 
men det er vigtig at du evt snakker om dine tanker, humør osv med din sundhedspjerske så i kan nå at reagere hvis det skulle udvikle sig til en fødsels depression.
Mht til besøg osv, så meld ud til folk at du ikke magter besøg hele tiden og kun i begrænset tid, da du har brug for at finde dig selv i din nye rolle som mor..
Du kan evt sige at folk ikke skal komme uanmeldt og at de må respekterer når du afviser folk i at komme da der simpelthen skal være overskud til det
Anmeld
Citér