Oftere opvågning omkring 5 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. april 2016

anonym12

Hej. 

Øer der nogen der har oplevet at deres babyer vågner oftere omkring de 5 mdr og evt 5 tigerspring? 

Normalt ammer jeg hver anden time.....for tiden er det bare nærmere hver time. Det virker til at et hjælper han kom over til mig i nat (og far blev sendt på gæsteværelset), så jeg tænker han har et øget behov for nærhed. Det må bare godt snart gå den anden vej.....mor er træt!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2016

xStinepigen

anonym12 skriver:

Hej. 

Øer der nogen der har oplevet at deres babyer vågner oftere omkring de 5 mdr og evt 5 tigerspring? 

Normalt ammer jeg hver anden time.....for tiden er det bare nærmere hver time. Det virker til at et hjælper han kom over til mig i nat (og far blev sendt på gæsteværelset), så jeg tænker han har et øget behov for nærhed. Det må bare godt snart gå den anden vej.....mor er træt!

Min søn er ved at nærme sig de 5 måneder nu, of vågner HVER time om natten lige pt "zzzzzzzzz" ved ikke om det er tigerspring

Anmeld Citér

10. maj 2016

Mortilnjord

Der er et tigerspring i uge 19, så det kan meget vel være derfor han vågner oftere :-) 

Min  søn er nu 8 mdr., og havde også en periode, godt nok da han var 6 mdr., hvor han vågnede oftere om natten.

Vores SP sagde at vi kunne prøve at give ham lidt koldt vand i flaske når han vågnede, måske kunne han falde i søvn igen ved det :-) Det virkede for det meste for os, andre gange skulle han ammes igen :-)

Anmeld Citér

11. maj 2016

anonym12

Mortilnjord skriver:

Der er et tigerspring i uge 19, så det kan meget vel være derfor han vågner oftere :-) 

Min  søn er nu 8 mdr., og havde også en periode, godt nok da han var 6 mdr., hvor han vågnede oftere om natten.

Vores SP sagde at vi kunne prøve at give ham lidt koldt vand i flaske når han vågnede, måske kunne han falde i søvn igen ved det :-) Det virkede for det meste for os, andre gange skulle han ammes igen :-)

Vi er tilbage på hver anden time, så det er til at holde ud igen. Min dreng tager ikke så gerne flaske, så jeg kan ikke rigtig gi vand om natten.

og koden til at drikke af glad har han ikke helt knækket......så der bliver han plask våd. Det går nok. Det hjælper også på overskuddet at vi er tyvstartet lidt med mad (med ca 10 dage), så jeg kan få min mad og en kop kaffe imens han spiser

Nøj hvor jeg glæder mig til han sover lidt længere stræk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.