Bind til efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.420 visninger
14 svar
2 synes godt om
15. april 2016

Mor1986

jeg nærmere mig fødslen og skal have købt bind. Var på apoteket i dag og de ville sælge mig nogen fra tena lady, men min nærighed tog over. For jeg kunne købe 30 bind for 180 kr.

jeg har søgt lidt på nettet og har fundet to forskellige slags og fik at vide af en anden der også er på apoteket. Jeg ved jeg de første dage ikke kan nøjes med alm nat bind.

men kender i noget til nogen af dem her på billederne? Eller kan i anbefale andre. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2016

Lililili

Kender ikke bindende, men på Herlev fik man en pose med hjem ( i 2013 og 2015), med STORE nettrusser og STORE bind og vådliggerstykker. Det jo barr nogle dage, man skal bruge det helt store skyts. Måske du får med fra hospitalet? God fødsel 

Anmeld Citér

15. april 2016

serinasmor

Skal du føde hjemme ? 

Brugte kun de der kæmper bind der var på patienthotellet det første døgn ... Herefter brugte jeg natbind - helt almindelige det andet fyldte for meget når jeg var øm 

Anmeld Citér

15. april 2016

ninibadini

Jeg klarede mig også fint med kun at bruge hospitalets store bind det første døgn og så bare natbind. Det var en lettelse at slippe for at gå med ble

Anmeld Citér

15. april 2016

Mor1986

LiLyKa skriver:

Kender ikke bindende, men på Herlev fik man en pose med hjem ( i 2013 og 2015), med STORE nettrusser og STORE bind og vådliggerstykker. Det jo barr nogle dage, man skal bruge det helt store skyts. Måske du får med fra hospitalet? God fødsel 

Desværre får man det ikke med hjem hvor jeg skal føde. Min jordmoder sagde jeg selv skulle sørge for det. Men ville ønske man gjorde

og tusinde tak

Anmeld Citér

15. april 2016

Mor1986

serinasmor skriver:

Skal du føde hjemme ? 

Brugte kun de der kæmper bind der var på patienthotellet det første døgn ... Herefter brugte jeg natbind - helt almindelige det andet fyldte for meget når jeg var øm 

Nope skal føde på sygehuset og er 2. Gangs så kommer hjem forholdsvis hurtigt. Da jeg fødte i 2012, måtte jeg liste bind ud. Men der var jeg indlagt så det var nemmere. Men kunne ikke der nøjes med alm bind

Anmeld Citér

15. april 2016

Mor1986

ninibadini skriver:

Jeg klarede mig også fint med kun at bruge hospitalets store bind det første døgn og så bare natbind. Det var en lettelse at slippe for at gå med ble

Da det er anden gang sendes jeg hurtigt hjem. Men det var nødvendigt med de store bind første gang. Og jeg følte mig ikke helt tryg ved de alm. Så personligt vil jeg foretrække de store de første dage. 

Anmeld Citér

15. april 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Mor1986 skriver:

jeg nærmere mig fødslen og skal have købt bind. Var på apoteket i dag og de ville sælge mig nogen fra tena lady, men min nærighed tog over. For jeg kunne købe 30 bind for 180 kr.

jeg har søgt lidt på nettet og har fundet to forskellige slags og fik at vide af en anden der også er på apoteket. Jeg ved jeg de første dage ikke kan nøjes med alm nat bind.

men kender i noget til nogen af dem her på billederne? Eller kan i anbefale andre. 

Jeg købte de store tykke bind i Aldi. Det var rigtig gode de første par dage. I sengen havde jeg lagt et stort badehåndklæde i for tilfældets skyld.

Anmeld Citér

15. april 2016

migxher

Jeg brugte baby bleer de første 2 nætter hjemme  jeg klippede bare flapperne af. Derefter almindelige natbind 

Anmeld Citér

15. april 2016

AMM00

Jeg har nogle liggende hjemme som jeg købte efter jeg fødte. Jeg brugte kun en, da jeg synes de var alt for store og jeg kunne nøjes med almindelige Natbind.

vil gerne sende dem til dig med post hvis du ville da de bar ligger i skabet og fylder og kender ingen der foreløbig skal føde. 

Det er de der tena lady

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.