Gudmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.704 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. april 2016

Majasgudmor

Hej med jer,

Jeg skal være gudmor til den skønneste lille pige i maj, men jeg er meget i tvivl om, hvad jeg skal give hende. Jeg vil gerne give hende noget helt særligt.. Jeg er ikke så fan af dagmor kors fx. Har I nogle gode ideer/erfaringer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2016

Newsence

Noget sølv service eller en sparebøsse eller en anden form for halskæde..

det kommer jo helt an på dit buget 

Anmeld Citér

15. april 2016

Loa

Tænker også det kommer helt an på budgettet, men en fin halskæde med et hjerte evt. Eller hvis du er god til at lave noget hjemmelavet

Anmeld Citér

15. april 2016

Vene

Jeg har selv været i samme dilemma... Det kommer også an på dit budget.

Men jeg har engang givet en personlig bog (godnathistorie). Det er en bog med oplysning om barnet og dens forældre...

http://www.minpersonligegave.dk/

Man kan finde mange af den slags på nettet. Der er bare at søge og finde ud af hvad man er til.

Udover bogen fik mit gudbarn også et gavekort til billeder hos en fotograf (dog en jeg kender og fik derfor en rigtig god pris).

Andre forslag kunne være en halskæde med et hjerte vedhæng og evt. navn graveret. -fik jeg selv og har det stadig.

Man kunne også være kreativ og give et gavekort på fx tur til legeplads, bonbonland, overnatning, svømmetur eller sådan noget.

God jagt med gaven

Anmeld Citér

15. april 2016

God-mor

Majasgudmor skriver:

Hej med jer,

Jeg skal være gudmor til den skønneste lille pige i maj, men jeg er meget i tvivl om, hvad jeg skal give hende. Jeg vil gerne give hende noget helt særligt.. Jeg er ikke så fan af dagmor kors fx. Har I nogle gode ideer/erfaringer? 

Dåbsrulle :-) 

Anmeld Citér

15. april 2016

Kløver

Majasgudmor skriver:

Hej med jer,

Hvad med en personlig sparegris fra Pottekonen i Kerteminde, de er bare så søde  

Anmeld Citér

15. april 2016

Christabelle

Min datter fik en halskæde med er dagmarkors i af sin gudfar

Anmeld Citér

18. april 2017

BienBlomsten

Majasgudmor skriver:

Hej med jer,

Jeg har selv før givet en æske hvor jeg havde lagt små kort ned i som barnet/forældre kunne indløse. Det var fx en tur i zoo, en tur på legeplads, en hygge eftermiddag med pandekager, en overnatning, ishus, osv. Det har givet mange gode oplevelser. Alt bliver ikke indløst med det samme så det er også en god måde økonomisk. Pigen er i dag 4 år og der er stadig nogle kort i æsken.

Anmeld Citér

18. april 2017

merethe

Profilbillede for merethe
Majasgudmor skriver:

Hej med jer,

En sølv sparegris

en George Jensen bordflag i sølv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.