Æv æv æv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.810 visninger
5 svar
2 synes godt om
15. april 2016

Anonym trådstarter

Æv æv æv så faldt lidt af dommen igår vi skal bestemt ikke regne med at møde maj mdr med lillesøster inde i varmen havde ellers termin 16 maj og et pks sat til 11 maj 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Æv æv æv så faldt lidt af dommen igår vi skal bestemt ikke regne med at møde maj mdr med lillesøster inde i varmen havde ellers termin 16 maj og et pks sat til 11 maj 

Ok ? 

Hvad fejler du ? / hvilke komplikationer er der da ? 

Og det er da ikke meget for tidligt så ? Jeg kan Ikke finde ud af at regne det ud hvor langt er du ?

Anmeld Citér

15. april 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Ok ? 

Hvad fejler du ? / hvilke komplikationer er der da ? 

Og det er da ikke meget for tidligt så ? Jeg kan Ikke finde ud af at regne det ud hvor langt er du ?

Det bliver i uge 37 senest men vi skal ikke håbe på det er 35+4 idag 

selvom der er inde for normalen har jeg en baby i maven der ikke vokser som hun skal og vejer kun 1970g så det se ikke alt for godt ud lige nu jeg har en pige på 14 mdr i forvejen og ville have det så stramt med at skulle være indlagt i flere uger 

Anmeld Citér

15. april 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Det bliver i uge 37 senest men vi skal ikke håbe på det er 35+4 idag 

selvom der er inde for normalen har jeg en baby i maven der ikke vokser som hun skal og vejer kun 1970g så det se ikke alt for godt ud lige nu jeg har en pige på 14 mdr i forvejen og ville have det så stramt med at skulle være indlagt i flere uger 

Det er jo noget skidt at baby ikke vokser som den skal ...  Men kan sagtens forstå at du helst ikke vil være væk fra den store i flere uger ... 

Et der ingen chance for at du får lov at gå til 37+0 som jo er den magiske dato 

Anmeld Citér

15. april 2016

Carina:-)

ugerne betyder mere end vægten

Har en veninde der fødte 36+1 og han vejede 1780 gram ( hun havde en uopdaget svangerskabsforgiftning der gjorde at drengen ikke tog på ) 

De kom hjem efter et par dage og fik bare ekstra sp besøg netop fordi han var næsten fuldmoden. 

Har selv født 34+2 med en fin vægt på 2580 og vi var indagt 14 dage pga han var umoden .

Så det at du er så langt henne betyder langt mere end hvad baby vejer. 

Så ro på og og glæd dig til at se din baby :) 

Anmeld Citér

15. april 2016

Kløver

Min ældste blev født 35+3 og vejede 2020 gr og vi kom hjem efter 14 dage, men set i bakspejlet var det for tidligt. Nr 2 kom ud 37+6 og vejede der 2440 gr og var klar til at komme hjem, vi kom dog hjem efter 3 døgn da jeg fik ks 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.