morn med jer....så er jeg kommet mig lidt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. april 2008

Loggidut

og er med på vognen igen, og tak tøser, hvor er i bare søde!
ja, man tror hver gang der sker noget med sine dyr at man sagtens kan kapere det, og det kan man skam også, men føj hvor er det hårdt, selv om det bare er en dum kat!

well Bozzy var unik, og det var ærgeligt at han ikke fik lov at blive ældre, når nu ham og tif var så totalt venner, jeg tør sørme ikke få ny kat før hun er ældre...jeg tror ikke jeg finder en kat igen som vil finde sig i det Bozzy fandt sig i, så jeg må indrømme jeg var sønderknust.
Så nu kan vi snakke om at få kat herhjemme igen når Tif enten er 5 eller 6 eller når rotterne springer mig omkring ørene!

nå men siden i forgårs er her sørme sket en masse, vi er næsten færdige med værelset, Michael mangler kun at male vindues karmen færdig, ja gæt den skal være rød med sorte prikker, så når han har malet den færdig, og jeg har lavet prikkerne...så kommer den på. Desuden skal vi så have fat i det stof Bacon linkede, Michael har selv spurgt om det ikke kunne være smart, når nu vi havde så meget andet Cirkeline derinde.
Til sidst har vi nogle trækasser, som skal males på samme måde, 2 aflange op på væggen, og 2, måske 3 helt firkantet i samme mønster på gulvet til legetøj.
ja det skal sgu nok blive fint.
Men Tif har sovet derinde i nat, og sikke en omgang snorkeri, ja ingen har hørt noget til hende i 11 timer, så jeg tror hun har haft brug for den ro omkring hende.
Desuden kan hun lege i timevis nu, når bare hun sidder derinde, foran hendes spejl, med en kasse legetøj, jeg syntes godt nok det er fantastisk hvor meget et nyt rum kan gøre for et barn!!

Desuden har jeg gang i en sindsyg rengørring, for der har ikke rigtigt været gjort en skid siden vi holdte sloggifest her, vi har jo alle bare gået i en afventende situation, hvor alting handlede om at få flyttet Tif på det nye værelse!

Michael er lige startet på job idag, han har fået ansættelse i 4 måneder, der hvor han har været afløser i de sidste par år.
Så i dag har jeg ro til at få lidt mere fra hånden, najse!!!
Nu vil jeg lige se hvad i har skrevet, og se om jeg ikke kan nå at komme med i pirateriet....

og fåååårk jeg skal også ringe på kommunen og snakke med hende sagsbehandleren som hjalp os med at få kasper på efterskole....ahhh nej, mon ikke hun bliver glad og stolt over ham? (dahm ironi er en sjov ting)

well....snakkes lidt senere tøser...nu har jeg dampet af, og susan forresten, du har ret, jeg plejer at bruge den vending med at det der ikke slår os ihjel....men jeg må indrømme jeg følte mig noget død den anden dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2008

Sille

Dejligt at høre loggi...
Det super at få nået en masse derhjemme.. det får nogle gange hovedet "lidt på plads"..
Ang. Bozzy vil man bare altid være knust når man skal af med sådan et lille væsen.. og især når du har måttet af med to inden for kort tid.. Det er det der er så frygteligt ved at have dyr..
Kan sgu godt forstå du er ked af det.. og man vil jo blive ved med at huske dem.. min tidligere hund er stadig i mine tanker ofte...
Nå men er i hvert fald glad for at høre u har dte bedre..
Hilsner fra sille

Anmeld

7. april 2008

Hyner

Hej Loggi...
Jeg fik slet ikke svaret på den anden tråd, så jeg sviger den lige ind her....
Jeg kan sagtens forstå du er ked af dit tab, også selvom det bare er en skide kat. Jeg kan huske da min undulat døde, græd jeg i flere dage... Og den var fandme ikke noget specielt, samt at jeg nok ikke var alt for hygiejnevenlig ved den. Så det er ikke så underligt den døde, men for dælen hvor var jeg ked...
Men jeg bliver bare slået totalt ud når vores nuværrende hund Basse forsvinder. Han er mit et og alt (udover familie self) og han er udelukkende MIN. Puha får helt tåre i øjene bare ved tanken, så er det godt der er maaaaange år til endnu...

Ang Tif`s værelse, så tror jeg da nok at Emma ville være grøn af misundelse, hvis hun forstod lidt mere.
Jeg synes det er vildt sejt i har taget kampen op med den røde farve, for den dækker da ikke for godt hvá ;)
Krams Henriette -du er en sej kone Slogs, der viser dine følelser også for en kat. Thums up.

Anmeld

7. april 2008

Loggidut

heysa med jer...jammen hyner, nu ved jeg jo godt rød er en dum farve så jeg har skam ikke malet med den...næææ, økonomien er ret stram for tiden (især når man må give 1200 for aflivning af en kat i weekenden) så vi har valgt den billigste maling, og det var den vi havde stående, den hedder strand, og er ret kedelig, men hvad fanden, det er en farve...så pranger vi den op med cirkelineting, så som en hanger, sækkestol, spejl, billeder, gardiner, og kasser, og nu skal jeg så se om jeg kan finde en billig lampe som kan males....niks, jeg betaler sgu ikke en million for at lave værelse til ungerne...vi gør det selv, så christ hvor er jeg glad for det ikke var disney-prinsesserne tif mindede mig om, for så havde jeg sgu brækket mig, hader lyserødt, og kan sikkert ikke male prinsesser...eller har ikke lyst.

så nej den røde farve er kun til at brække den der beige med.

og ja man bliver sgu glad for de dyr, uanset om det er en hest eller en fisk eller hvad det er...de er så sjove at få, og så sjove at have, men for pokker...når så man skal stå der og lege gud fordi ens pengepung ikke lige har 14.000 kr. til en operation, så knækker filmen altså...især når man har sin 12 årige knægt med sig....aj hvor vi græd ham og jeg da vi gik derfra med det skide halsbånd...øv-følelse.

men vi vil sørme da stadig huske ham, og elske ham for hvad han var, nøjagtigt som vi har gjort med Kallekatten...det er bare så ufedt at skulle forsvare man har afskeffet 2 husdyr på en månede...folk må fandme da tro man bare er sådan en der får dyr for at have det sjovt i et stykke tid...ark, hader det bare...nå, men det korte af det lange er, vi maler ikke med rødt...lol

Anmeld

7. april 2008

Hyner

Det med monyerne kender jeg kun alt for godt.... Vi sidder også lidt stramt lige nu,ØV. Jeg har jo malet vores stue brodo (staves??? Brodoux??) Og den skulle jeg da over 3 stive gange før den dækkede... Og det er selvfølgelig med friser(kanter) rundt så tapeèn skulle jo af samme dag så lilledamen(mig) fik sgu travlt... Krams Henriette -der egentligt bare skulle af med lidt nervøspladder inden jeg skal til en kiro for første gang :'(

Anmeld

7. april 2008

Loggidut

hæ hæ...bare afsted med dig, så du kan få det godt igen!

ja jeg burde...læs burde grundigt, nok også havde malet 3 gange, kan jeg se nogen steder...(dog ikke tydligt) men det er ikke p.g.a. farven, det er mere det skide filt...og det er selv om vi først grundede med klæber, og bagefter med en hvis maling....så det er sgu noget der vil suge voldsomt!8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.