og er med på vognen igen, og tak tøser, hvor er i bare søde!
ja, man tror hver gang der sker noget med sine dyr at man sagtens kan kapere det, og det kan man skam også, men føj hvor er det hårdt, selv om det bare er en dum kat!
well Bozzy var unik, og det var ærgeligt at han ikke fik lov at blive ældre, når nu ham og tif var så totalt venner, jeg tør sørme ikke få ny kat før hun er ældre...jeg tror ikke jeg finder en kat igen som vil finde sig i det Bozzy fandt sig i, så jeg må indrømme jeg var sønderknust.
Så nu kan vi snakke om at få kat herhjemme igen når Tif enten er 5 eller 6 eller når rotterne springer mig omkring ørene!
nå men siden i forgårs er her sørme sket en masse, vi er næsten færdige med værelset, Michael mangler kun at male vindues karmen færdig, ja gæt den skal være rød med sorte prikker, så når han har malet den færdig, og jeg har lavet prikkerne...så kommer den på. Desuden skal vi så have fat i det stof Bacon linkede, Michael har selv spurgt om det ikke kunne være smart, når nu vi havde så meget andet Cirkeline derinde.
Til sidst har vi nogle trækasser, som skal males på samme måde, 2 aflange op på væggen, og 2, måske 3 helt firkantet i samme mønster på gulvet til legetøj.
ja det skal sgu nok blive fint.
Men Tif har sovet derinde i nat, og sikke en omgang snorkeri, ja ingen har hørt noget til hende i 11 timer, så jeg tror hun har haft brug for den ro omkring hende.
Desuden kan hun lege i timevis nu, når bare hun sidder derinde, foran hendes spejl, med en kasse legetøj, jeg syntes godt nok det er fantastisk hvor meget et nyt rum kan gøre for et barn!!
Desuden har jeg gang i en sindsyg rengørring, for der har ikke rigtigt været gjort en skid siden vi holdte sloggifest her, vi har jo alle bare gået i en afventende situation, hvor alting handlede om at få flyttet Tif på det nye værelse!
Michael er lige startet på job idag, han har fået ansættelse i 4 måneder, der hvor han har været afløser i de sidste par år.
Så i dag har jeg ro til at få lidt mere fra hånden, najse!!!
Nu vil jeg lige se hvad i har skrevet, og se om jeg ikke kan nå at komme med i pirateriet....
og fåååårk jeg skal også ringe på kommunen og snakke med hende sagsbehandleren som hjalp os med at få kasper på efterskole....ahhh nej, mon ikke hun bliver glad og stolt over ham? (dahm ironi er en sjov ting)
well....snakkes lidt senere tøser...nu har jeg dampet af, og susan forresten, du har ret, jeg plejer at bruge den vending med at det der ikke slår os ihjel....men jeg må indrømme jeg følte mig noget død den anden dag!
Anmeld