Hvordan ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
3 svar
1 synes godt om
14. april 2016

Tutter92

Sagen er den at vi skal ud og rejse i starten af september, og der vil min søn være omkring 22 måneder.

Hvordan får vi ham til at sidde stille i flyet, han har jo krudt i måsen og vil gerne rende rundt hele tiden. Bare når vi er til lægen render han rundt og udforsker det hele. Så derfor tænker jeg lidt at det bliver svært at sidde stille i 3-4 timer i et fly ??

Har I nogle gode råd ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Vi har lige fløjet 8 timer med vores på 1,5 år. Ingen problemer. 

3-4 timer er hurtigt overstået. Det bedste er nok at medbringe iPad med gode børneserier eller tegnefilm på, og noget helt nyt legetøj som barnet får på flyvet. Så går tiden hurtigt. 

Vi gik også nogle ture op og ned af gangen, og sagde Hej til de andre børn ombord, kiggede på flyveren osv. 

Anmeld Citér

14. april 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Tutter92 skriver:

Sagen er den at vi skal ud og rejse i starten af september, og der vil min søn være omkring 22 måneder.

Hvordan får vi ham til at sidde stille i flyet, han har jo krudt i måsen og vil gerne rende rundt hele tiden. Bare når vi er til lægen render han rundt og udforsker det hele. Så derfor tænker jeg lidt at det bliver svært at sidde stille i 3-4 timer i et fly ??

Har I nogle gode råd ?

Han behøver jo kun at sidde stille når i skal lette og lande. Ellers kan han jo godt gå op og ned ad gangen. Bare i selvfølgelig sørger for ikke at komme i vejen for stewardesserne. Vores unger får altid lov at gå rundt. Der er masser af passagerer der gerne vil tale med dem. Ofte finder de også andre børn de kan snakke med og sommetider får lov at sidde med ellers er der tablets, sanglege, bøger osv.

Anmeld Citér

14. april 2016

Rockertand

Tutter92 skriver:

Har I nogle gode råd ?

Jeg ville sørge for, at sovetiden ramte sammen med flyvetiden, af samme grund kører vi altid om natten, når vi skal rigtigt langt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.