råmælk inden fødslen!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.244 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dem af Jer der har oplevet det...
Hvornår lækkede I første gang? hvor ofte gør/gjorde i det efterfølgende? Jeg har hørt om mange der oplever at de lækker råmælk omkring 20.-25. uge, men jeg har også hørt om mange der ikke mærker det mindste til mælken før de har født!

Håber nogen vil dele deres oplevelser/erfaringer!

knus Caroline 18+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

Maise

Caroline86 skriver:

Hvornår lækkede I første gang? hvor ofte gør/gjorde i det efterfølgende? Jeg har hørt om mange der oplever at de lækker råmælk omkring 20.-25. uge, men jeg har også hørt om mange der ikke mærker det mindste til mælken før de har født!

knus Caroline 18+1

Jeg lækker en lille smule hver dag. Det er meget lidt. Det har jeg gjort siden omkring uge 18-20  stykker. Det er ikke sådan at jeg bliver våd igennem blusen eller noget. Det tører bare ind og kan fnulres af brystvorterne, Det har sådan en gullig farve.
mvh Maise

Anmeld

26. september 2009

christina2412

jeg lægger også begyndte fra ca uge 23. det er blevet en del mere nu, men heldigvis ikke så jeg skal ligge med bh og indlæg om natten.

christina 33+2

Anmeld

26. september 2009

MaleneG

Jeg lækker hver nat, og har gjort det siden i starten af 20'ene ugerne

Anmeld

26. september 2009

Diana...

Jeg lækket dag og nat meget enda fra uge 18.

Anmeld

26. september 2009

Mullemus86

Hej søde.. Jeg opdagede i 11.-12.uge, at jeg var begyndt at "lække" (lyder voldsomt)råmælk.. Gør det stadig og i samme mængde.. Dvs. ligesom Maise skriver.. Ikke noget springvand, der giver vådt tøj eller noget, heldigvis, haha..
// Alice 25+0

Anmeld

26. september 2009

mariamiss6

Da jeg ventede Bastian gennemvædede jeg sengen hver eneste nat fra lige omkring 25. uge..... om dagen var der til gengæld aldrig noget som helst....

Med felix tror jeg ikke det skete så tit, først da jeg havde født....

Anmeld

28. september 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Jeg er i uge 32 og har ikke oplevet noget råmælk endnu.
Tilgengæld har jeg flere gange oplevet dyr været ualmindeligt interesseret i min babser, så der er uden tvivl noget derinde, der ikke plejer at være.

Anmeld

28. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
RGN skriver:

Jeg er i uge 32 og har ikke oplevet noget råmælk endnu.
Tilgengæld har jeg flere gange oplevet dyr været ualmindeligt interesseret i min babser, så der er uden tvivl noget derinde, der ikke plejer at være.

hehe... det kunne godt blive lidt upraktisk med alle de dyr

Men tusind tak for alle Jeres svar... kan se der ikke er "regler" uden undtagelser... Men så ved jeg da at jeg kan forvente lidt forskelligt

Anmeld

28. september 2009

Halbschön

Caroline86 skriver:

knus Caroline 18+1

Hej Caroline

jeg har lækket siden omkring uge 20 - mere og mere siden... Det er værst om natten når jeg kommer til at ligge på mit bryst... Af og til er det gået igennem trøjen om dagen - ups! 

Og det med dyrene - min lille hund er helt vild efter mit bryst, så det må jo dufte godt..

Held og lykke med det hele..

Knus Renée, 39+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.