Auto stol fra coop...nogen erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.639 visninger
7 svar
1 synes godt om
13. april 2016

Enirt

Hej folkens

Jeg har set den her autostol og tænker den ser fin ud. Men kender ikke mærket særlig godt. Nogen der har erfaring med autostole fra coop

PREMIUM autostol - 9-36 kg - Sort  I-MAX - Selemonteret

https://shopping.coop.dk/vare/premium-autostol-9-36-kg-sort-i-max-selemonteret/5700381977865 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Enirt skriver:

Hej folkens

Jeg har set den her autostol og tænker den ser fin ud. Men kender ikke mærket særlig godt. Nogen der har erfaring med autostole fra coop

https://shopping.coop.dk/vare/premium-autostol-9-36-kg-sort-i-max-selemonteret/5700381977865 

Jeg har en autostol fra coop til min datter (tror det er samme model som den der) og er egentlig rigtig glad for den. Hun har siddet i den fra hun var knap et år, og sidder rigtig godt i den. Den er nem at spænde fast med bilens sele, og 5-punktselen er nemme at indstille og spænde om barnet. 
Min datter blev køresyg da hun sad bagudvendt, og har ingen problemer haft i den forudvendte

Anmeld Citér

13. april 2016

Enirt

MummiT skriver:

Jeg har en autostol fra coop til min datter (tror det er samme model som den der) og er egentlig rigtig glad for den. Hun har siddet i den fra hun var knap et år, og sidder rigtig godt i den. Den er nem at spænde fast med bilens sele, og 5-punktselen er nemme at indstille og spænde om barnet. 
Min datter blev køresyg da hun sad bagudvendt, og har ingen problemer haft i den forudvendte

Tak for svar, min søn har længe siddet forvendt, vi arvede en römer autostol som han nu er ved at være for stor til. Derfor søger vi nu en større model.

Fedt at høre du synes den fungere godt og du er glad for den.

Anmeld Citér

13. april 2016

MM00

Enirt skriver:

Hej folkens

De billig autostole som dem fra coop, bilka, harald nyborg, biltema osv er ikke ret sikre. Det anbefales at købe en dyrer stol som rømer, maxi cosi,  Cybex osv. Der er en her på siden der ved en masse om autostole.

Anmeld Citér

13. april 2016

ninibadini

Jeg ville heller ikke købe sådan en. Køb én fra et af de kendte mærker, også selv om de er lidt dyrere. Dit barns sikkerhed ved et uheld kan man ikke sætte en pris på!

Anmeld Citér

13. april 2016

Enirt

T10 skriver:

De billig autostole som dem fra coop, bilka, harald nyborg, biltema osv er ikke ret sikre. Det anbefales at købe en dyrer stol som rømer, maxi cosi,  Cybex osv. Der er en her på siden der ved en masse om autostole.

Prøvede at google den, for at se om der den var med i nogen test. men kunne ikke se den eller andre fra de steder du nævner. Kender du evt til steder hvor de er med i test. Så man kan sammenligne de andre mærker (de dyre) med f.eks. coops

Anmeld Citér

14. april 2016

MM00

Prøvede at google den, for at se om der den var med i nogen test. men kunne ikke se den eller andre fra de steder du nævner. Kender du evt til steder hvor de er med i test. Så man kan sammenligne de andre mærker (de dyre) med f.eks. coops

Der ligger en på fdms hjemmeside men kan ikke link til den

Nania står bag mange af de billig fx dem fra coop

Anmeld Citér

14. april 2016

Diosa85

Enirt skriver:

Hej folkens

Ville ikke være bange for at bruge den. Der står demer godkendt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.