Jeg er studerende på Syddansk Universitet og er i gang med mit bachelorprojekt. I den forbindelse vil det være rigtigt rart, hvis du har lyst til at svare på nedenstående spørgeskema om engangsbleer og andre produkter til småbørn samt et nyt koncept:
http://goo.gl/forms/HYplLBUzdK
Jeg trækker lod blandt alle besvarelser, om et gavekort på 500 kr. til en af følgende butikker efter eget valg: BabySam, Magasin eller Elgiganten. Hvis jeg får mere end 200 besvarelser, sætter jeg endnu et gavekort på 500 kr. på højkant. Så del meget gerne mit opslag, tak.
Spørgeskemaet er fuldstændigt anonymt og dine svar vil blive brugt som del af mit bachelorprojekt. Du vil blive bedt om at oplyse din mailadresse, så jeg kan kontakte dig, såfremt du bliver udtrukket som vinder af et gavekort. Gavekortene er ikke sponsoreret. Undersøgelsen vil tage max. 5 minutter at udfylde.
Vinderne af gavekortene bliver udtrukket 30. april 2016 og får direkte besked på mail.
Såfremt du har kommentarer eller spørgsmål til spørgeskemaet venligst undlad at kommenterer under dette opslag. Dette kan påvirke andres besvarelse og dermed være ødelæggende for min undersøgelse. Jeg svarer hellere end gerne på dine spørgsmål eller kommentarer. Send mig derfor venligst en mail på blekoncept@hotmail.com
På forhånd tak,
Mads P. Jensen
Anmeld
Citér