Katja... skriver:
Moderate - det ved jeg ikke. Det sagde de ikke noget om. Hvad betyder det?
Du har så ret i alt det andet du skriver og jeg er begyndt, at tænke "positivt" igen - skulle bare lige have det lidt på afstand. Jeg har også talt med dem i går for, at hører, hvor ondt jeg fik og om jeg skulle få pasning til LIna. De sagde, at jeg kun ville få mens-lignedende-smerter, men at jeg ikke måtte løfte. Det er da svært når man er på barsel, hm hm.
Men Lina's gudmor har taget et par fridage og tager hende. Frank har desværre ikke mulighed for, at tage fri, da han har efterårsferie ugen før og vi har en del planer, og så skal tiden bruges med Luka og hygge om ham 
Celle forandringer er delt op i faser så man ved hvor slemme de er ,, Mine var moderate ,, det var første trin på stigen ,, Jeg syntes ikke jeg mærkede noget til det overhoved andet end du skal have en til at køre dig

Havde ikke ondt men var sygemeldt 1 uge efter ,, Puha det værste og det er nok kun mig

Det er når du dagen efter skal hive gaze tamponen ud .. Det gø'r jeg aldrig selv igen .. Var ved at besvime .. Ikke pga blod eller sådan noget , det var der nemlig intet af men .. Den var 2 meter lang ,, man rev bar i den ende gaze snip der stak ud ,,, uff jeg er sart

Ellers er der absolut intet i det ,, hverken før el efter --
Anmeld