(marts) Svar på celleprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Som overskriften lyder fik jeg i går svar på min celleprøve.

Jeg har celleforandringer og skal have lavet keglesnit den 20/10.

Jeg var rigtig ked af det i går, men har det nu ok i dag. Jeg ved godt, at stort set alle blive helbredt og at indgrebet er hurtigt overstået, men det kom nok lidt tæt på alligevel og satte nogen tanker i gang.

Ha en dejlig weekend.

Kh.
Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

Diana...

Katja... skriver:

Som overskriften lyder fik jeg i går svar på min celleprøve.

Jeg har celleforandringer og skal have lavet keglesnit den 20/10.

Jeg var rigtig ked af det i går, men har det nu ok i dag. Jeg ved godt, at stort set alle blive helbredt og at indgrebet er hurtigt overstået, men det kom nok lidt tæt på alligevel og satte nogen tanker i gang.

Ha en dejlig weekend.

Kh.
Katja

Søde Katja det skal nok gå det hele jeg kan sgu godt forstå du var ked af det igår men du jo en sej stærk kvinde så det hele går som det skal.

Mange kram og tanker her fra.

Anmeld

26. september 2009

Misjelle

Åh ha søde Katja, det er jo også ligemeget hvad man ved, når man føler noget helt andet. Heldigvis er der ikke længe til du skal have lavet det keglesnit.

Du får lige en kæmpe fra mig.

Michelle som tror på det hele nok skal gå

Anmeld

26. september 2009

Moar'en

det er aldrig rart at få sådan noget afvide, sender dig lige et stor kram

Anmeld

26. september 2009

MoarViborg

Åhh det var da ikke rart! Du får også en masse tanker og knus herfra! 

Anmeld

26. september 2009

MoarLK

Det er aldrig rart at få sådan noget at vide, men heldigvis er det noget som kan helbredes.
Du skal bare have den der keglesnit overstået og derefter ligge det bag dig.....

Anmeld

27. september 2009

MoarHvidovre

Tak, tøser, for alle jeres søde ord

Anmeld

28. september 2009

Mca<3

Hej søde Katja   Var de moderate ??  Det var mine og det er jo aldrig vendt tilbage   Kan godt huske alle de tanker jeg også fik  Men for søren man er jo nød til at tænke logisk ,, Du har ikke kræft søde .. Og er ikke et skridt tættere på kræft ..  Alle dem der har haft celle forandroinger er aldrig dem der får kræft fordi vi bliver tjekket konstant og hele tiden   Knus til dig ..

Anmeld

29. september 2009

MoarHvidovre

Tanja.. skriver:

Hej søde Katja   Var de moderate ??  Det var mine og det er jo aldrig vendt tilbage   Kan godt huske alle de tanker jeg også fik  Men for søren man er jo nød til at tænke logisk ,, Du har ikke kræft søde .. Og er ikke et skridt tættere på kræft ..  Alle dem der har haft celle forandroinger er aldrig dem der får kræft fordi vi bliver tjekket konstant og hele tiden   Knus til dig ..

Moderate - det ved jeg ikke. Det sagde de ikke noget om. Hvad betyder det?

Du har så ret i alt det andet du skriver og jeg er begyndt, at tænke "positivt" igen - skulle bare lige have det lidt på afstand. Jeg har også talt med dem i går for, at hører, hvor ondt jeg fik og om jeg skulle få pasning til LIna. De sagde, at jeg kun ville få mens-lignedende-smerter, men at jeg ikke måtte løfte. Det er da svært når man er på barsel, hm hm.

Men Lina's gudmor har taget et par fridage og tager hende. Frank har desværre ikke mulighed for, at tage fri, da han har efterårsferie ugen før og vi har en del planer, og så skal tiden bruges med Luka og hygge om ham

Anmeld

29. september 2009

Mca<3

Katja... skriver:

Moderate - det ved jeg ikke. Det sagde de ikke noget om. Hvad betyder det?

Du har så ret i alt det andet du skriver og jeg er begyndt, at tænke "positivt" igen - skulle bare lige have det lidt på afstand. Jeg har også talt med dem i går for, at hører, hvor ondt jeg fik og om jeg skulle få pasning til LIna. De sagde, at jeg kun ville få mens-lignedende-smerter, men at jeg ikke måtte løfte. Det er da svært når man er på barsel, hm hm.

Men Lina's gudmor har taget et par fridage og tager hende. Frank har desværre ikke mulighed for, at tage fri, da han har efterårsferie ugen før og vi har en del planer, og så skal tiden bruges med Luka og hygge om ham

Celle forandringer er delt op i faser så man ved hvor slemme de er ,, Mine var moderate ,, det var første trin på stigen ,,  Jeg syntes ikke jeg mærkede noget til det overhoved andet end du skal have en til at køre dig   Havde ikke ondt men var sygemeldt 1 uge efter ,, Puha det værste og det er nok kun mig  Det er når du dagen efter skal hive gaze tamponen ud .. Det gø'r jeg aldrig selv igen .. Var ved at besvime ..  Ikke pga blod eller sådan noget , det var der nemlig intet af men .. Den var 2 meter lang ,, man rev bar i den ende gaze snip der stak ud ,,, uff jeg er sart  Ellers er der absolut intet i det ,, hverken før el efter --

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.