Har du/i en kassekredit i banken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du/i en kassekredit i banken?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.126 visninger
13 svar
1 synes godt om
12. april 2016

Anonym trådstarter

Hvor normalt er det egentligt at kunne benyttet sig af en kassekredit i banken? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2016

esioul

Anonym skriver:

Ja, men vi har aldrig gjort brug af den. 

Anmeld Citér

12. april 2016

serinasmor

Det har vi - eller jeg - men bruger det ikke

Anmeld Citér

12. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg har, men bruger den ikke længere. Fik den/brugte den som indskudslån da jeg ikke havde pengene da jeg skulle bruge dem, men fik en større sum penge et par måneder senere.

Anmeld Citér

12. april 2016

Fremad

Før var det ret normalt især på budget... Og ofte også på alm konto... Man havde det uden det blev brugt...

Det er mange gået væk fra da det før var et midlertidigt overskud til det nu er penge der lånes ud....og det er ikke nemt at få alle steder Idag....

Jeg har haft men har ikke mere efter eget ønske 

Anmeld Citér

12. april 2016

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Vi har en på budgetten. Da vi købte hus, kom der pludselig en masse regninger som vi jo af gode grunde ikke havde sat penge af til. Så vi fik en. Den er så blevet forhøjet over et par gange pga en masse retssager med diverse forsikringer osv. Men det er en anden snak. 

Anmeld Citér

13. april 2016

Muffinmus

Jeg har, på 5000 kr. Så skulle jeg mangle noget en måned er muligheden for at købe hvis det er.

Min mand har ikke på hans konto...

Anmeld Citér

13. april 2016

Rauw

Jeg har en på 5000 i danske bank. Har aldrig maxet den ud men bruger ofte lige en tusse derfra og betaler automatisk hele beløbet når der går penge ind igen. Har altid haft den. Tror jeg fik den som kom og vær kunde hos os med din mega arv da jeg fyldte 18 år lokke gave 

Anmeld Citér

13. april 2016

gokkelok

Både mig og min mand har en kassekredit på 50.000 kr hver. Vi har brugt dem til at betale vores banklån på huset ud, da der er lavere rente på vores kassekredit end lånet

Anmeld Citér

30. april 2016

Tresmå

Ja vi har - vist 20.000 i alt. Vi bruger dem ikke; men jeg kan godt lide tanken om, at vi har adgang til penge med det samme, hvis nu et eller andet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.