Kjole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.481 visninger
23 svar
7 synes godt om
12. april 2016

Kay

Jeg har tabt mig 15 kg og har lige nu stor tøj krise  om 1 1/2 uge skal vi til konfirmation og jeg har intet pænt der sidder ordentligt i skabet og jeg har bare ikke kunne finde noget 

Hjælp er jo stadig en kvinde med en rimelig størrelse og klasiske pco former. ... der pt skrumper lige så stille  så det skal Heller ikke Være en meget dyr kjole 

Har i nogle gode forslag gerne i farver 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2016

lineog4

Har selv syet en som jeg er super glad for men det hjælper nok ikke, men måske man kan finde noget lignende 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. april 2016

serinasmor

Kay skriver:

Jeg har tabt mig 15 kg og har lige nu stor tøj krise  om 1 1/2 uge skal vi til konfirmation og jeg har intet pænt der sidder ordentligt i skabet og jeg har bare ikke kunne finde noget 

Hjælp er jo stadig en kvinde med en rimelig størrelse og klasiske pco former. ... der pt skrumper lige så stille  så det skal Heller ikke Være en meget dyr kjole 

Hvad er de klassiske pco former ? (spørgsmål fra en af de uindviede )

Anmeld Citér

12. april 2016

GrønStjerne

Og hvad størrelse snakker vi ca? Det gør jo en vis forskel i forhold til hvor der kan handles..

Anmeld Citér

12. april 2016

Kay

lineog4 skriver:

Har selv syet en som jeg er super glad for men det hjælper nok ikke, men måske man kan finde noget lignende 

Den har i altfald en lækker form

Anmeld Citér

12. april 2016

Kay

serinasmor skriver:

Hvad er de klassiske pco former ? (spørgsmål fra en af de uindviede )

Æble  fedt på mave (og ballerne lår) 

Og som min mor ville sige jeg er et æble med lange lækre ben

Anmeld Citér

12. april 2016

Kay

GrønStjerne skriver:

Og hvad størrelse snakker vi ca? Det gør jo en vis forskel i forhold til hvor der kan handles..

Puhh 46 agtig tror jeg

Anmeld Citér

12. april 2016

serinasmor

Kay skriver:

Æble  fedt på mave (og ballerne lår) 

Og som min mor ville sige jeg er et æble med lange lækre ben

Gode stænger så er der noget at arbejde med de skal da vises frem  

Hvordan har du det med hæle ? Ved jo ikke om du er 2 meter høj eller  1,5 meter lav  

Anmeld Citér

12. april 2016

EnGodMor

Kay skriver:

http://karto.dk/product/kjoler-1390/

jeg syntes  denne her er meget fin

Anmeld Citér

12. april 2016

heaven

lineog4 skriver:

Ejjjjjjj, hvor er den fin.... Det blev jeg lige næst til at sige, - undskyld TS��

Jannie

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.