Varme/blære på kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. april 2016

Mortil2drenge<3

hej fik foretager kejsersnit i fredags og er blevet udskrevet idag.', selve syningens område er rigtig pæntåjeg et stykke op over selve snitte er der en rødme der er ikke smerter eller noget bare sådan lidt varmere i det. Desuden virker det som om der nogle gange kommer blærer under stripsene som forsvinder og går hurtig væk igen når jeg ligger ned.

håber nogle kan fortælle mig Om det er normalt ?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg husker varmen osv som meget normalt. Så længe der ik kommer betændelse og du sørger for at vaske og massere godt omkring aret, så ska det nok blive fint! Vh stine

Anmeld Citér

12. april 2016

Annemette07

Molly90 skriver:

hej fik foretager kejsersnit i fredags og er blevet udskrevet idag.', selve syningens område er rigtig pæntåjeg et stykke op over selve snitte er der en rødme der er ikke smerter eller noget bare sådan lidt varmere i det. Desuden virker det som om der nogle gange kommer blærer under stripsene som forsvinder og går hurtig væk igen når jeg ligger ned.

håber nogle kan fortælle mig Om det er normalt ?? 

Nu har jeg ikke fået kejsersnit, men er "kun" opereret i maven, og jeg fik også blærer under mine klipse. Jeg ved ikke hvorfor men sygehuset sagde det sagtens kunne ske. Mit blev desværre så "slemt" at de skubbede nogle af klipsene ud :-(

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.