Magiske Ella

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.220 visninger
5 svar
11 synes godt om
10. april 2016

Becks

Mit mirakel er nu 9 uger (i lørdags) Hun bliver  mere lækker for hver dag der går 

Jeg forstår stadig ikke at jeg er hendes mor, men elsker hende SÅ højt

Jeg har planer om, at prøve at lave en nr. 2 til næste år.. Jeg kan få det gratis, da jeg stadig skal følges af HAB (abortus Habitualis enheden på riget)

Nogen vil mene det er hurtigt, men Ella tog 5 år at lave og hvis jeg skal igennem alle de strabadser igen, bliver jeg nødt til at starte tidligt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2016

Rauw

Lille lækkermås  

Synes det du skriver lyder meget fornuftigt. Pøj med projektet. 

Anmeld Citér

11. april 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer

Hvor er hun sød

Anmeld Citér

11. april 2016

BigHope13

Becks skriver:

Mit mirakel er nu 9 uger (i lørdags) Hun bliver  mere lækker for hver dag der går 

Jeg forstår stadig ikke at jeg er hendes mor, men elsker hende SÅ højt

Jeg har planer om, at prøve at lave en nr. 2 til næste år.. Jeg kan få det gratis, da jeg stadig skal følges af HAB (abortus Habitualis enheden på riget)

Nogen vil mene det er hurtigt, men Ella tog 5 år at lave og hvis jeg skal igennem alle de strabadser igen, bliver jeg nødt til at starte tidligt 

Hvor er hun dog bare herlig.. 

Jeg forstår dig fuldt ud angående projektet,  og hey du laver jo åbenbart de lækreste babyer såpøj pøj med det  ��

Anmeld Citér

11. april 2016

Muffinmus

Hun er da også bare en lækkermås 

Vi var flere år om at lave nr 1 så vi gik i gang med nr 2 da han var 7 mdr... Der endte med kun at blive 20 mdr i mellem dem

Og det gik fint, hårdt, men fint og nr tre kom så lidt senere, dvs da nrv2 var 3 år.

Anmeld Citér

11. april 2016

Loa

Hun er dældylme også bare lækker!! Så forstår godt du gerne vil have en mere af slagsen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.