Molly90 skriver:
Hej damer 
jeg fik endelig min søn ud i fredags men endte desværre i et akut kejsersnit - men vi har det godt og han er ude og det er skønt, er så på masser af pencelin da mit fostervand var grønt og havde feber på 39,4 i fredags, de har tager blodprøve på mig hverdag og min infiktionstal er Åbenbart lidt stigende og lægen vil sætte mig på pencelin og igennem drop så jeg forhåbentlig kan komme hjem imorgen - men lægen vil kun udskrive mig hvis det er Faldet imorgen - mine hvide blodlegemer er faldet hvilket er godt men mine infiktionstal er steget men har ingen feber. I mine øjne lyder det mærkeligt og bare røv hvis vi skal være her længere, nogen der kloge på hvorfor end infiktionstal pludselig bare stiger sådan uden min tilstand er dårligere 
dit infektions tal vil som regel stige noget tid før du reelt opdager du er syg. Sådan er det med de fleste sygdomme, men vi går jo ikke til lægen hver dag og får taget prøver, derfor opdager vi det ikke. Det de er bange for er at du kommer hjem og så får en infektion i løbet af en dag eller to. Det kan især have noget at gøre med din heling og dit ar. Og tænker at når nu din feber var så høj så er de nok ekstra opmærksomme på dig.
Ja det er øv men de gør det meget for at du skal komme dig så hurtigt som muligt. Tro mig en infektion i dit sår er det sidste du ønsker. Det er så smertefuldt.
Da jeg var bloddoner oplevede jeg nogen gange at de ringede et par dage efter jeg havde fået tappet blod og spurgte hvordan jeg havde det. Og rigtig nok var jeg syg og det kunne de se i det blod jeg havde givet 2 dage inden. ( skal lige siges at jeg havde sagt ja til de måtte ringe mht. til uddannelse så som regel var det en stud. der ringede)
Anmeld
Citér