konfirmation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. april 2016

Anonym trådstarter

Vi er inviteret til kærestens nieces konfirmation.

Det bliver holdt om aftenen så der er ikke inviteret børn med. Det bliver afholdt på en dyr kro og jeg er allerede lidt på bagben fordi jeg ved  gave niveauet og selv festen er skruet op i et leje jeg personligt har svært ved.  Men det er jo ikke mine penge så den må jeg jo æde i mig.

Men er det bare mig der syntes det er mærkeligt at en fest for en 14 årig afholdes så der kun er voksne tilstede ?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2016

loop

Anonym skriver:

Det bliver holdt om aftenen så der er ikke inviteret børn med. Det bliver afholdt på en dyr kro og jeg er allerede lidt på bagben fordi jeg ved  gave niveauet og selv festen er skruet op i et leje jeg personligt har svært ved.  Men det er jo ikke mine penge så den må jeg jo æde i mig.

Men er det bare mig der syntes det er mærkeligt at en fest for en 14 årig afholdes så der kun er voksne tilstede ?  

Det kan være, at de har et specielt forhold til stedet, hvor det bliver holdt, men ikke har råd til at invitere alle.

Jeg ville bare spørge forældrene, hvis jeg var nysgerrig på hvorfor

Anmeld Citér

10. april 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Da en bekendts yngste lillebror skulle konfirmeres var det også en "børnefri" fest. Det var hans eget valg at alle børn - han satte grænsen ved konfirmation - ikke skulle med. Eneste undtagelse var deres kusine der skulle konfirmeres en måned efter.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.