Får jeg mon lyst igen?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. april 2016

Anonym trådstarter

Sagen er ganske enkel den at vi ikke har sex min mand og jeg og har faktisk kun haft sex 2 gange siden vores barn kom til verden for et år siden. 

Jeg har virkelig ikke lyst!   Jeg tror sgu godt jeg kunne gå resten af livet og ikke have sex mere .....

men jeg ville gerne have lysten til at have lyst.. Giver det mening ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Føler du dig selv sexet? Gør du noget ud af dig selv? Onanerer du? Har du en identitet selv udover at være mor - altså henter du selvtillid andre steder fra end mor-rollen?

Anmeld Citér

10. april 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Sagen er ganske enkel den at vi ikke har sex min mand og jeg og har faktisk kun haft sex 2 gange siden vores barn kom til verden for et år siden. 

Jeg har virkelig ikke lyst!   Jeg tror sgu godt jeg kunne gå resten af livet og ikke have sex mere .....

men jeg ville gerne have lysten til at have lyst.. Giver det mening ? 

Det giver mening for mig... jeg havde det på samme måde da jeg fik min søn, men den kom igen efter ca. 1 1/2 år... jeg tror det måske har noget at gøre med at jeg ammede i 14 mdr...

Anmeld Citér

10. april 2016

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

Føler du dig selv sexet? Gør du noget ud af dig selv? Onanerer du? Har du en identitet selv udover at være mor - altså henter du selvtillid andre steder fra end mor-rollen?

Jeg føler mig tildels sexet - en igang med et større vægttab. Jeg er meget feminin - altså gør noget ud af mig selv hver dag 

ornanere ikke og har aldrig gjort det. 

Ja altså jeg henter selvtillid gennem min mand og mit arbejde og de mennesker jeg er omkring mig..

men jeg tænker og har aldrig lyst til sex. 

Anmeld Citér

10. april 2016

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

Det giver mening for mig... jeg havde det på samme måde da jeg fik min søn, men den kom igen efter ca. 1 1/2 år... jeg tror det måske har noget at gøre med at jeg ammede i 14 mdr...

Godt jeg ikke er den eneste 

Jeg ammede kun i 3,5 måned.

jeg håber min lyst kommer tilbage, for synes snart det er ved at være lidt synd for min mand  og jeg vil jo gerne have lysten til at have lyst

Anmeld Citér

10. april 2016

Pikku Myy

Anonym skriver:

Jeg føler mig tildels sexet - en igang med et større vægttab. Jeg er meget feminin - altså gør noget ud af mig selv hver dag 

Ja altså jeg henter selvtillid gennem min mand og mit arbejde og de mennesker jeg er omkring mig..

Jeg tror det er meget normalt at have svært ved at komme i gang med at have sex igen. Mit bedste råd må være at kaste dig ud i det selvom du ikke lige er sindsygt inspireret. Sex avler sex. Til at starte med vil du nok føle dig lidt akavet, men du vil nok også mærke en stigende kvalitet fra gang, og det gør det en del nemmere.

Anmeld Citér

10. april 2016

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Er du afvisende overfor onani? Plejede du at få orgasme under samleje? Hvad med at købe noget frækt undertøj? Jeg tænker, at du måske kan arbejde med at se dig selv som et seksuelt væsen? Evt noget professionel hjælp (sexolog el.l)?

Anmeld Citér

10. april 2016

modesty

Anonym skriver:

I gang med at røre ved dig selv. 

Det er den bedste måde at lære din krop at kende og finde ud af hvilke knapper der skal trykkes på for at få dig op i gear igen.

Anmeld Citér

10. april 2016

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

Er du afvisende overfor onani? Plejede du at få orgasme under samleje? Hvad med at købe noget frækt undertøj? Jeg tænker, at du måske kan arbejde med at se dig selv som et seksuelt væsen? Evt noget professionel hjælp (sexolog el.l)?

Jeg er ikke afvisende overfor onani - tror bare ikke jeg ville få noget ud af det ... Og det siger jeg måske kun fordi jeg aldrig rigtig har gjort det? 

Har aldrig fået så meget som én orgasme... Desværre 

Anmeld Citér

10. april 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

I gang med at røre ved dig selv. 

Det er den bedste måde at lære din krop at kende og finde ud af hvilke knapper der skal trykkes på for at få dig op i gear igen.

Det værste af det hele er at da jeg læste din besked, nåede jeg ikke længere end til første sætning og så tænkte jeg ' ej! Eew' agtigt - sådan rynke på næsen og 'det kan jeg da ikke' ... Jeg er træt af mig at jeg har det sådan 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.