Hvor bryder fortænderne i overmunden igennem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
10 svar
3 synes godt om
9. april 2016

anonym12

min basse er helt utrøstelig og jeg mistænker en ny tand er på vej i overmunden, men jeg er i tvivl om jeg kigger det rigtige sted. Nogen der kan hjælpe med hvor de bryder igennem ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2016

serinasmor

anonym12 skriver:

min basse er helt utrøstelig og jeg mistænker en ny tand er på vej i overmunden, men jeg er i tvivl om jeg kigger det rigtige sted. Nogen der kan hjælpe med hvor de bryder igennem ?

Typisk er det en af de forreste 4 der kommer først , men nogle får de spidse hjørnetænder først.. se dig selv i spejlet for at få placering korrekt  

Anmeld Citér

9. april 2016

anonym12

Ja men bryder de øverste foran igennem på selve gummen eller over? Det synes jeg nemlig jeg har set på billeder.

hN har allerede de nederste

Anmeld Citér

9. april 2016

lillespir26

anonym12 skriver:

Min pige fik sine 2 i undermunden først som 7 mdr gammel og 4 i overmunden på en gang da hun var ca 9 mdr 

Anmeld Citér

9. april 2016

Jegkiggerpåfugle

Min baby fik først de to nederste fortænder og så højre hjørnetand INDEN han fik de to fortænder foroven - og baby fik 9 tænder på en måned  det var hård kost om natten

Anmeld Citér

9. april 2016

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Min datter er 11 nu hun har de to nederste og inden andre på vej. Er han måske lidt starte i vuggestue eller dagpleje?  

Anmeld Citér

9. april 2016

2babygirls

anonym12 skriver:

De bryder igennem Ca midt på gunmen! Og ikke nederst hvor man ville tro de ville komme ud!

Anmeld Citér

11. april 2016

anonym12

libramarie12 skriver:

Min datter er 11 nu hun har de to nederste og inden andre på vej. Er han måske lidt starte i vuggestue eller dagpleje?  

Nej, han er kun 5 mdr. jeg tror desværre der er flere på vej.....for hans savleri er taget til igen. vi nåede lige at have en uges tid for hans savleri var aftaget lidt. Nu løber det ud af munden igen.

Anmeld Citér

11. april 2016

anonym12

2babygirls skriver:

De bryder igennem Ca midt på gunmen! Og ikke nederst hvor man ville tro de ville komme ud!

Så hvis jeg synes hans gumme ser mere hvid ud over det nederste af gummen, så passer det meget godt med at det kan være en tand. 

Jeg håber virkelig jeg tager fejl.....jeg er træt af at blive hapset i brysterne og har ikke brug for flere tænder foreløbigt

Anmeld Citér

11. april 2016

2babygirls

Så hvis jeg synes hans gumme ser mere hvid ud over det nederste af gummen, så passer det meget godt med at det kan være en tand. 

Jeg håber virkelig jeg tager fejl.....jeg er træt af at blive hapset i brysterne og har ikke brug for flere tænder foreløbigt

Tror desværre der er tænder på vej!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.