Nej det må ikke ske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
7 svar
5 synes godt om
8. april 2016

Spireren

Er 4+6 i dag har lige været på toilet og blødte i mens... Har nået at fortælle kæresten den dejlig nyhed og vi er begyndt at snakke om alt muligt omkring graviditet og baby... Nu skal jeg ødelægge hans humør sammen med at mit eget er ødelagt... Snøft

ved godt i er mange der har været igennem det samme og at jeg er ynkelig at høre på... Det er bare første gange jeg mister...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2016

Goggelogge

Kæmpe krammer herfra og den lille kan jo stadig have det godt der inde 

Anmeld Citér

8. april 2016

S.S.Robin

Spireren skriver:

Er 4+6 i dag har lige været på toilet og blødte i mens... Har nået at fortælle kæresten den dejlig nyhed og vi er begyndt at snakke om alt muligt omkring graviditet og baby... Nu skal jeg ødelægge hans humør sammen med at mit eget er ødelagt... Snøft

ved godt i er mange der har været igennem det samme og at jeg er ynkelig at høre på... Det er bare første gange jeg mister...

Træk lige vejret og så se om det fortsætter. 

Det kan jo være du er en af dem der bløder selvom de er gravide.

Jeg håber sådan for jer at det ikke er en sa 

Kram til dig herfra

Anmeld Citér

8. april 2016

Spireren

Goggelogge skriver:

Kæmpe krammer herfra og den lille kan jo stadig have det godt der inde 

Mange tak... Det håber jeg virkelig... Jeg har ingen smerter, kun lidt murren... Ved ikke om det måske er positivt eller om det ikke har nogen betydning?

Anmeld Citér

8. april 2016

Goggelogge

Spireren skriver:

Mange tak... Det håber jeg virkelig... Jeg har ingen smerter, kun lidt murren... Ved ikke om det måske er positivt eller om det ikke har nogen betydning?

Er der klumper i eller er det bare lidt frisk blod? 

Anmeld Citér

8. april 2016

Spireren

Goggelogge skriver:

Er der klumper i eller er det bare lidt frisk blod? 

Det var bare lidt mørkt blod... Ingen klumper...

jeg havde hård afføring så har jo brugt mavemuskler og under livet lidt til at presse, kan det skabe en lille blødning?

det ser måske ud til blødningen er stoppet igen... Der er ingen blod i mit trusseindlæg...

Anmeld Citér

9. april 2016

grinny

Mørkt blod kunne godt være gammelt blod, måske lige kroppen der "glemte" at der ikke skulle komme mens?

Jeg krydser alt jeg kan 

Anmeld Citér

9. april 2016

Spireren

Tak for jeres støtte og venlige ord 

jeg tror jeg slap med skrækken jeg har ikke blødt mere siden... Så jeg krydser finger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.