Hej
Kan se flere har lagt billeder ind fra deres NF scanning, hvor folk kan gætte på hvilket køn de tror man venter og jeg er selv lidt nysgerrig for hvad der gemmer sig inde i min mave, men har svært ved at se det på mit scanningsbillede. Der er en lille hvid "streg" ovenover numsen, der hvor benene også kan ses, er det mon det som er kønnet eller kan det slet ikke anes på billedet? Jeg er godt nok 24+4 uger henne idag og har været til MD scanning, men synes ikke hun virkede særlig sikker hende der scannede som synes det så ud til der var en tap. Vi nåede ikke selv at se noget som helst, sygeplejersken gik hurtigt videre til at tjekke for evt. misdannelser, hvilket jo også er det primære formål med scanningen 
Skal til en 3D/4D scanning i maj måned, hvor vi nok burde kunne få kønnet at vide med stor sandsynlighed, jeg har en fornemmelse af det er en pige vi venter denne gang, både fordi jeg har haft det anerledes end da jeg ventede min søn (selv om ikke 2 graviditeter er ens), men også ifølge den kinesiske kalender og ring-metoden hvis I kender den. Er selvfølgelig bare glad for barnet er sundt og rask, det er jo det vigtigste, men hvis I har nogle bud på om der kan ses noget på NF billedet, må I meget gerne kommentere på det, tak 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér